Ik ga komende week een thermobroek ruilen waarvan de rits kapot bleek na aankoop. Dit is een broek met wijdere pijpen en met ritsen aan de zijkant zodat het makkelijk is deze over je normale rijbroek aan te trekken
Maar nu zag ik dat ze ook "thermo" rijbroeken hadden met smalle pijpen. Daar kun je dan wel geen andere rijbroek onderaan. maar ik vraag me ook eigenlijk af of dat wel fijn zal zitten.
Dus wie heeft ervaring met 1 van de 2 broeken en wat zouden jullie doen

(Ik heb 2 x per week les en maak soms wel een buitenrit, maar de nadruk zal toch op de les liggen)
Harry's Horse Thermobroek

Warme en waterdichte thermobroek met ritssluiting over de gehele lengte van het been. Afgewerkt met reflecterende bies. Mooi aangesloten model met rechte pijp en rondgenaaid zitvlak, erg comfortabel door het zeer elastische materiaal. Ideaal om over een (rij)broek heen te dragen tijdens koude winterdagen of wedstrijd. Materiaal 100% polyamide bonded met fleece binnenzijde.
Harry's Horse rijbroek Madesimo

Strak model rijbroek van warm gevoerde dikkere stof, met hoge band en steekzakken met drukknoop en riemlussen. Rondgenaaid zitvlak van stretch synthetisch suede en klittenband sluiting op de enkels.
Samenstelling materiaal 85% nylon, 15% PU gevoerd met 93% polyester en 7% PU fleece.
zit veel in een stoel en dan he je het sneller koud