Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bonzwa schreef:Ik ben ook uitgebreid verzekerd tegen ziektekosten, dood en diefstal bij EFO en heb dus ook rontgelogisch laten keuren. Maar ik moet zeggen (klopt nu af) heb er in 3 jaar tijd 1 keer gebruik van gemaakt (toen had ie op zn hoefbal gestaan) en daarvan moest ik dan nog 25 euro zelf betalen..
Soms denk ik dat mensen gelijk hebben als ze niet verzekeren en een 'spaarpotje' maken.
ardech schreef:Maargoed de meningen zijn verschillend zo heeft een stalgenoot de verzekening opgezegt omdat ze totaal niks uitgekeerd heeft gekregen en een ander was blij dat ze de verzekering had.
amyz schreef:Ik zit idd ook nogal te dubben of ik m zal verzekeren... Maar das toch meestal tegen de aanschafwaarde zeg maar? Heb die van mij nmlk heel goedkoop gekocht dus als dat het maximaal uit te keren bedrag is, ook bij ziektekosten, schiet ik er weinig mee op..
bonzwa schreef:Ik ben ook uitgebreid verzekerd tegen ziektekosten, dood en diefstal bij EFO en heb dus ook rontgelogisch laten keuren. Maar ik moet zeggen (klopt nu af) heb er in 3 jaar tijd 1 keer gebruik van gemaakt (toen had ie op zn hoefbal gestaan) en daarvan moest ik dan nog 25 euro zelf betalen..
Soms denk ik dat mensen gelijk hebben als ze niet verzekeren en een 'spaarpotje' maken.
Lindsey_G schreef:Hooi
ik zag hier enkele mensen die vertelde hun paard niet
te verzekeren vanwege de goedkope aankoopprijs
En dat je dan ook maar voor weinig bent verzekerd.
Toevallig heb ik mijn jaarling ook vorige week bij hippo zorg verzekert nou weet ik niet precies hoe alles daar precies werkt vind de meeste dingen nog wel ingewikkeld maar ben er wel achter gekomen dat je je paard voor meer kunt verzekeren dan de aankoopprijs ik heb mijn paard ook heel goedkoop kunnen kopen vanwege de crisis en geld problemen van de vorige eigenaar maar heb hem nu voor 3x zo veel als de aankoopprijs verzekert en hippo zorg was op de hoogte hier van en stelde zelf voor om hem voor meer te verzekeren.