voor een vriendin ben ik opzoek naar haar oude paardje en plaats ik met toestemming haar mail aan mij...
Mn kleine topper heet Royal Imro Valentino maar in het dagelijks leven noemen we hem imro.
imro is zo rond de 1.63 m donker bruin hij heeft een soort druipkol, met een witte neus.hij heeft 3 witten sokken en rechts voor een zwarte voet.
ik denk ( maar weet het niet 100% zeker) dat hij nu 9/ 10 jaar is. Hij is 2 jaar geleden verkocht via De Watermolen bij Jan Greve in Haaksbergen.
hij is op concours met mij niet verder gegaan dan het L2. Springen kan hij ook als de besten, zo`n 3 jaar geleden heb ik hem beleert voor de wagen. dit vind hij super leuk en ik denk en weet bijna zeker dat jan greve hem verkocht heeft aan iemand die ook met hem gaat mennen.
( ik heb Jan Greve nog gevraagt aan wie hij hem verkocht heeft, maar dit weet hij niet meer)
Imro is verslaafd aan manderijntjes!! hij heeft er alles voor over om een mandarijntje te krijgen.
Im is ook super verkeers mak en zal nooit gek doen. hij kan heel goed met andere paarden en is eigenlijk bij zowel mensen als dieren een allemandvriend.
In zn paspoort staat een typfoutje. daar heet hij Royal imrovalentino.
ouders zijn op papier onbekent maar zn moeder is van pion en zn vader is de hackney hengst globetrotter.
meer weet ik eigenlijk niet als je nog wat wilt weten dan hoor ik het wel van je!
ik hoop dat je mn kleine vriend vind!!
fotos volgen nog, lukt even niet... anders pb hiervoor dan stuur ik ze via mail