Bedankt voor jullie reacties!
Ik heb van 3 verschillende trainers les gehad en die zien ook dat hij gewoon moeite heeft met veel oefeningen. Ik heb ook zitten te denken een andere kant op te gaan, inderdaad ook TREC. Dan kan ik daarnaast dressuur blijven rijden maar dan is er tenminste méér dan dat en krijgt hij weer wat meer plezier in het rijden.
Er is al een osteopaat langs geweest en die kon niets vinden, hij zit verder prima in zn velletje maar hij is bovendien erg onhandig met zijn voeten/benen. Het is gewoon een enorme slungel.
@Delphi2: Bedankt voor je link! Pilonnen/balken gebruiken we al met dressuur rijden we doen echt verschillende dingen tijdens zo'n uurtje (we stoppen wel eerder).
@blensink: Dankjewel
Mijn pony is na 5 maanden thuis en 2 maanden bij de rijvereniging met sprongen vooruit gegaan, die heeft er ook een stuk meer plezier in en aanleg voor.
@aeolusnr1: Ik verwacht ook niet dat jullie met een perfect oplossing komen, maar ik heb inmiddels aan veel reacties wat gehad!
Ik wil in elk geval nog even benadrukken dat ik er geen top dresssuurpaard uit wil halen maar het fijn zou vinden als hij toch íets netter zou lopen dan nu. Ik heb ook absoluut geen haast, vandaar mijn optie om eerst een tijdje iets heel anders te doen en het later weer eens op te pakken. Wil hem zeker niet overvragen nu hij nog lekker jong is.