Weet iemand toevallig voor welke datum je je startkaart uiterlijk moet opvragen, wil je hem rond januari in huis hebben? Aangezien het volgens mij wel aardig druk wordt bij de KNHS rond deze tijd.
Oké dat is mooi, de laatste keer dat ik een startkaart heb aangevraagd was namelijk twee jaar geleden en in de tussentijd is inderdaad veel veranderd!
Vroeg me eigenlijk af of er ook iets is van een maximale aanmeldingsdatum, dat ze na die aanmeldingsdatum geen startkaarten meer voor januari kunnen regelen?
Ja ik snap het, maar nee, die is er volgens mij niet. Ze zullen tussen Kerst en Oud en Nieuw wel weer gesloten zijn, ik zou het voor die tijd geregeld hebben.
ik zou het ook zsm regelen voor de drukte bij de knhs begint! einde van het jaar gaan er natuurlijk vele een kaart aanvragen.. dus als je niet in de knhs "file" wil zou ik het nu alvast doen :p
Volgens mij moet je het voor 1 december hebben aangevraagd wil je hem in januari binnen hebben, dit omdat ze het in deze maand druk hebben en tussen kerst en oud op nieuw dicht zijn.