verlichting van trailer doet raar..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Julia_Romeo

verlichting van trailer doet raar..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 23:18

Hallo,
Ik weet niet of dit hier goed staat,
maar sinds een tijdje doen de lampen van de trailer het niet goed.
Als de gewone lampen uit zijn doen de knipperlichten en remlichten gewoon normaal, maar zodra de gewone lampen aan zijn doen de knipperlichten het alleen maar allebei tegelijk of de remlichten gaan knipperen. Met een andere auto deed de trailer dit ook. Heeft iemand hier ervaring mee en kan ik dit gewoon bij een garage laten maken? En heeft iemand enig idee hoeveel dat ongeveer zou kosten?

Setteli

Re: verlichting van trailer doet raar..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 23:22

dat is massa storing. Een handig iemand weet dit wel te verhelpen (mijn vriend dus,maar daar heb je niet zoveel aan). Als je het bij de garage laat doen is het vast niet veel.

Barchetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 23:24

Is een aarde probleem, hoeft niet zoveel te kosten. Meestal is het een vervuilde stekker, misschien kun je die zelf wel schoonmaken. Het kan ook zijn dat de contacten bij de lampjes vervuild zijn, dit kun je ook schoonmaken.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:07

Inderdaad een massaprobleem. Echter, in tegenstelling tot eerdere berichten, kan zo'n geintje je goud geld kosten! Het ligt er namelijk maar net aan hoe goed die garage met elektriciteit is en de meesten zijn daar grote sukkels in! dat betekend lang zoeken (uurtarieven!) en geen garantie op een goed resultaat. naast het feit dat ze het vaak slecht kunnen vinden, zijn de meesten ook niet in staat om de nieuwe verbindingen goed te maken, met alle gevolgen van dien.......

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 02:46

Als je iemand kent die technisch is zou je diegene kunnen vragen ernaar te kijken.
Bij ons werken de remlichten en knipperlichten op dezelfde lampen sinds de trailer bij de garage is geweest. Erg fijn, ze hebben met iets lopen klote maar ze weten zelf niet wat.
Zoals ikke zegt> sukkels dus.

Julia_Romeo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 10:05

Okee bedankt voor de reacties, ik ga op zoek naar iemand ;)