Uitrijmogelijkheden omg. Zegge

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manex

Uitrijmogelijkheden omg. Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 20:35

Zijn er misschien bokkers die bekend zijn in de omgeving van de Bosschenhoofdseweg in Zegge?

Ik zou graag willen weten of er vanaf daar mooie routes te rijden zijn. Ik heb al zitten kijken op
Google Maps, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van. De zandpaden en "boerenpaadjes" staan
daar niet echt goed op.

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 12:49

Yep, bekend wel, maar qua leuk uitrijden is het lastig bij ons in de buurt... Je kan dwars door Bosschenhoofd naar de Pagnevaartse bossen, daar kan je waarschijnlijk wel rijden. (Ik ben er zelf nog nooit geweest.) Om echt leuk te rijden moet je echt in de Rucphense bossen zijn. Dat is vrij ver vanuit Zegge om ohz te doen.

manex

Re: Uitrijmogelijkheden omg. Zegge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 18:49

Ja, dat idee had ik al. Dat het qua buitenrijden niet echt de meest mooie omgeving is.

Jammer, want er is daar een stalling die helemaal aansluit bij wat ik zoek voor mijn paard.
Alleen, het moet toch ook wel aansluiten bij wat ik wil doen. En als recreatieruiter zijnde weegt de omgeving ook best mee in m'n beslissing.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 20:23

Ik heb in Bosschenhoofd en Oudenbosch gewoont en daar altijd veel buiten gereden met mijn pony.
Met haar reed ik altijd naar de Hoevense Beemden en Pagnevaart.
Veel meer opties heb je niet inderdaad.

manex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 21:26

Bedankt voor je reactie.