Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mizsz_Kitty schreef:Ik zoek voor mijn paard een goede winterdeken(200 grams) die om haar brede front past, maar die niet te lang is.
maat 190-195 is qua lengte max, maar bij rhino en harry's horse zit deze aan de voorkant te krap.
iemand tips?
keona schreef:ik weet dat je bij bucas een tussen stukje hebt voor aan de voorkant heb deze gekocht maar niet nodig gehad omdat bij mijn tinker de deken zonder ook goed zat,weet niet of andere merken dit ook hebben.weet wel dat er ook speciale dekens zijn voor breed geschouderde paarden geloof of van bucas of horse ware (dus rambo rhino amigo).
ps als iemand zo'n tussen stukje zoekt ik heb er een van bucas die weg magMizsz_Kitty schreef:Ik zoek voor mijn paard een goede winterdeken(200 grams) die om haar brede front past, maar die niet te lang is.
maat 190-195 is qua lengte max, maar bij rhino en harry's horse zit deze aan de voorkant te krap.
iemand tips?
)Mizsz_Kitty schreef:die had ik idd ook bekeken.
alleen het is of met buikflap of met dichte front...
wheaterbeeta heb ik ook mindere verhalen over gehoord, dus die schaf ik niet aan...
met bucas geen last van schuurplekken?
Mizsz_Kitty schreef:kale plekken betekend dus dat een deken niet goed past....
heb vorig jaar HH dekens opgehad, maar helaas liggen die nu echt niet mooi meer dus zoek ik voor deze winter toch wat anders.