Ervaring gezocht thermolaarzen van Equifashion

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilse_C

Ervaring gezocht thermolaarzen van Equifashion

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 12:47

Hoi allemaal!

Net als de meeste mensen ben ik op zoek naar laarzen die in de winter m'n voeten warm kunnen houden. Ik hoef
geen dure laarzen te hebben, maar die van Harry's Horse en BR heb ik al eens gehad. Nu kwam ik deze twee laarzen
tegen bij Equifashion, maar ben ik benieuwd of iemand er meer van weet!

Thermolaars Aspen
http://www.equifashion.nl/website/?1514 ... rzen-aspen

Thermolaars Equifashion

http://www.equifashion.nl/website/?2321,thermo-laarzen

Weet iemand of ze warm genoeg zijn en hoe de schoen- en kuitmaat vallen?

Alvast bedankt!

Anoniem

Re: Ervaring gezocht thermolaarzen van Equifashion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 11:05

Mijn ervaring is dat je ze bestelt en betaald maar niet krijgt.

Ik heb op 28 augustus voor 200 euro spullen besteld bij equifashion waaronder te thermolaarzen maar heb totaal niets ontvangen.

Bezint eer ge daar besteld dus!

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:14

Er loopt inderdaad een heel topic over equifashion. Geld overmaken en niks krijgen en verkeerde spullen toe sturen. Denk er inderdaad goed over na of je met hun in zee wilt gaan!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 18:42

Even een update, ik heb net een mailtje gehad dat het vandaag opgestuurd is, maar dat mag dan ook wel na een maand.

Ik laat het even weten of ik alles ontvang.

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 19:53

Bedankt voor de ervaringen, zal dat topic even opzoeken!

Had inmiddels gemaild voor de maten van de laarzen en kreeg vrijwel meteen een aardig mailtje terug, dus had het eigenlijk niet verwacht...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 13:44

Ik heb de zending vandaag ontvangen maar de laarzen vallen bij mij veel te groot, normaal moet ik voor thermolaarzen minimaal 1 maat groter hebben dan mijn normale schoenen maar deze lijken erg dunnetjes te zijn dus ben benieuwd of ze ook wel echt warm zijn.
Afijn de mijne gaan weer retour en hoop dat ik dan snel een kleiner paartje heb.

Irma1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 14:13

Nou, dan wil ik hier een goed bericht plaatsen, want ik heb ongeveer 2 weken geleden 4 paar van die Thermolaarzen Aspen besteld(met 3 vriendinnen dus samen). Ik kreeg ze super snel thuis, de dag nadat ik betaald had, had ik ze al in huis. Kreeg er ook nog eens 4 paar gratis sokken bij en betaalde geen verzendkosten, super dus!

Ook vind iedereen ze hier heerlijk zitten, en kun je er ook prima mee rijden. Zeker een aanrader, heerlijk warme laarzen die ook nog een fijne en mooie pasvorm hebben!

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 15:20

Inmiddels had ik gister ook de thermolaarzen Aspen besteld en kreeg een mailtje dat ze vandaag op de bus zijn :) Hopelijk zijn ze dan morgen binnen!

NicoleWHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:14

ik heb half augustus een bestelling daar geplaatst en nog steeds niks binnen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 21:50

Irma1991 schreef:
Nou, dan wil ik hier een goed bericht plaatsen, want ik heb ongeveer 2 weken geleden 4 paar van die Thermolaarzen Aspen besteld(met 3 vriendinnen dus samen). Ik kreeg ze super snel thuis, de dag nadat ik betaald had, had ik ze al in huis. Kreeg er ook nog eens 4 paar gratis sokken bij en betaalde geen verzendkosten, super dus!

Ook vind iedereen ze hier heerlijk zitten, en kun je er ook prima mee rijden. Zeker een aanrader, heerlijk warme laarzen die ook nog een fijne en mooie pasvorm hebben!

Hoe kan je nu weten of ze echt lekker warm zijn als je ze nog maar pas hebt, of vriest het bij jullie al? ;)

Ik denk dat als je je gewone maat besteld hebt ze ook goed vallen maar omdat ik thermolaarzen altijd een maat groter heb (Harry,s Horse zelfs 2 maten groter door ontbreken van achterrits) had ik deze dus ook een maat groter dan normaal besteld maar dat had dus mijn gewone maatje moeten zijn.

Ik ga nu voor de iets duurdere elegance omdat die ook nog veters op de voorkant heeft en omdat die wel in mijn inieminie maat te krijgen is.
Overigens krijg ik nu wel steeds snel antwoord op mijn mailtjes.
Heb verder geen reden gehoord waarom het zo lang moest duren met die bestelling maar ben wel heel blij dat het tot nu toe goed gekomen is want ik ben super blij met mijn 3 in 1 jas.

Irma1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 23:40

Nee, maar heb ze natuurlijk wel een keer aangehad om even te proberen, en toen kon ik concluderen dat ze veel te warm voor nu waren.

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-10 21:36

Ik heb trouwens al even de laarzen binnen! Ze waren alleen bij de buren afgeleverd en het duurde even voordat we beiden thuis waren....
Ze zijn echt top en voelen warm aan. Zitten een stuk beter dan de Harry's Horse. Ze vallen wel aan de kleine kant, want normaal heb ik 39/40 en nu is 40 echt net aan. Ook zijn ze erg geschikt voor brede kuiten! Ook maatje 39/40, alleen bij mij zijn ze eigenlijk net te hoog, maar dat zakt wel in :)

mirrie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-10 19:46

Moet je van deze laarzen een maat groter bestellen? en ik heb niet zulke dikke kuiten, zijn ze dan wel geschikt?

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 00:18

Het ligt eraan welke maat je normaal hebt :)
Ik schommel echt enorm tussen 39 en 40 en dan zou ik de grootste nemen. Ik heb een kuitmaat van volgens mij 39/40 ook en dat moet je bij maat 40 wel echt hebben, anders worden ze te ruim :j Tuurlijk is het met dikke sokken wel gedeeltelijk op te lossen

Yoghurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-10 19:29

Ben ook op zoek naar termolaarzen en dit lijkt mij wel wat :j

bjobjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 14:50

Maar is equifashion nu wel of niet te vertrouwen?
en zijn die laarzen ''Aspen'' helemaal waterdicht?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 16:44

Je moet sowieso geen haast hebben maar dat schijnt niet voor iedereen te gelden, dus ik zou niet meer dan die laarzen bestellen dan schijnt het wel vlot te gaan.

Ik zit nog steeds op mijn laarzen te wachten, dus ook het vervolg schiet nog niet op, op mijn vraag wanneer ik de laarzen kan verwachten krijg ik als antwoord dat het in orde komt........... still waiting..........

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-10 17:46

Hmm vreemd!
Mijn mailtjes werden echt al binnen een paar uur beantwoord en 2 dagen na de bestelling waren ze al binnen! Ze had zelfs maten voor me achter gehouden indien het niet zou passen :)

fedor666

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 18:47

ik mogt daar wat bestellen foor mn feest en heb het nooit gehat

Renzzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:32

Ik wil ook graag thermolaarzen kopen...

Misschien een erg domme vraag.. Maar kan je goed met thermolaarzen rijden? :o

Ilse_C

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 12:16

Maakt mij niet uit met welk soort thermolaarzen, kan met allemaal rijden. Je moet alleen even opletten met de breedte van je beugels, want sommigen passen er net niet tussen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 12:35

Ik kan met die hele dikke slecht aansluitende laarzen niet rijden maar dat is denk heel persoonlijk, technisch gezien is het niet onmogelijk maar of je het lekker vindt rijden dat is persoonlijk.