Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Manon schreef:Mwoh, in sommige gevallen is het onpraktisch ja.
Op de weg oke, maar soms kom ik ook paardenpoep op de stoep tegen, dan denk ik, goh stap even af en schop het in het gras ofzo.
Kleine moeite. Met een aanspanning is het een ander verhaal natuurlijk, maar die rijden ook niet op de stoep neem ik aan.
Manon schreef:Mwoh, in sommige gevallen is het onpraktisch ja.
Op de weg oke, maar soms kom ik ook paardenpoep op de stoep tegen, dan denk ik, goh stap even af en schop het in het gras ofzo.
Kleine moeite. Met een aanspanning is het een ander verhaal natuurlijk, maar die rijden ook niet op de stoep neem ik aan.
). Gaat het toch fout onderweg in de woonwijk (stoepen of fietspaden, stap ik af schuif ik het aan de kant en rijdt later even terug om het op te ruimen. Doorgaande wegen is wat lastiger aangezien daar veel auto's rijden.
dus fiets of loop je er gelukkig minder snel doorheen. Hondenpoep zie je vaak niet liggen... papagroom schreef:Ik vraag me af of dit ook gaat gelden voor de bereden politie...zie je het al voor je...midden tussen de reltrappers en dan.....

Maar als je die niet vies wil hebben waarom heb je ze dan aan als je met paarden bezig bent? Shahazai schreef:Je dure Derby laarzen? SorryMaar als je die niet vies wil hebben waarom heb je ze dan aan als je met paarden bezig bent?
Daar zijn stalschoenen voor, maar die heb je niet aan met rijden.