Heeft iemand ervaring met een van de bp's van Divoza?
Welk merk en welke prijs?

groetjes bumper.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Frieshy schreef:Ik heb er zelf een van Harry's horse ongeveer anderhalf jaar bij divoza gekocht voor toen nog 90euro (denk ik, weet t niet meer precies). Vind m zelf een beetje te lang aan de achterkant, en zit dan soms ook in de weg met rijden.
Niet iedereen en niet elke BP heeft een "standaard rugmaat". Ik vind de maten van BP's sowieso wat vreemd, ik heb de BP van Imperial Riding in maat volwassenen XS, terwijl ik 1.78 ben. Ik draag mijn BP over mijn jas (anders moest de maat nog kleiner). Dubbelsprong schreef:Dat is precies waarom het handig is, om bij het passen van een BP, er even mee op een (demo)zadel te gaan zitten!Niet iedereen en niet elke BP heeft een "standaard rugmaat". Ik vind de maten van BP's sowieso wat vreemd, ik heb de BP van Imperial Riding in maat volwassenen XS, terwijl ik 1.78 ben. Ik draag mijn BP over mijn jas (anders moest de maat nog kleiner).
Nog een tipje: bedenk vantevoren of je de BP onder óf over je jas wilt gaan dragen.