Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

de jury had hem gelukkig ook gezien en vond dat ik het netjes oploste 
opisop_shop schreef:nou ik was toch zeker naar die man gegaan en had m een lekkere verse drol in zn gezich gegooid
Jammer dat je vader er niet was toen je hem nodig had, dan had het ter plekke opgelost kunnen worden.
dacht dat de smiley dat wel duidelijk maakte.

Ibbel schreef:Dressuur betekent je paard 100% aan de hulpen en onder controle hebben. Als je die controle hebt, wijkt je paard ook niet uit voor een schuivende stoel. Het feit dat je paard uitwijkt toont - ook voor de jury - aan dat je je paard (nog) niet 100% voor elkaar hebt. Eerlijker kan een jury je haast niet beoordelen...

xTweetyx schreef:ja daarom.
over ouders...... mijn ouders worden niet kwaad als het proefje minder gaat, maar je hebt sommige ouders(3 weken gelede) kindje van 12 jaar ofzo... kwam uit de 2de proef, moeder helemaal kwaad, schreeuwe tegen dat kindje,omdat ze hem niet goed losreed, en ze deed super veel dingen fout.
kindje natuurlijk huilen,
datvind ik altijd zo zielig,...... maarja, sommgie mensen proberen dan de proef van andere te verpesten zodat hun kindje kans heeft om te winnen.
en we wilde een "klacht" indienen maar die man was al weg, en de ouders en het meisje ook, dus we konden weinig doen,
en nee, van zulke dingen schrikt mijn pony juist niet, het was een houte vloer, en onder de stoelen zat een rond bolletje dus als je daarmee gaat staan schuiven maakt dat veel geluid.want als mensen gaan klappen vind hij niet eng(al gemerkt met prijsuitreiking kringkampioen.)