Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kinky01 schreef:iemand die de bucas all in one op heeft toevallig??
kinky01 schreef:iemand die de bucas all in one op heeft toevallig??

P_boulevard schreef:Duo deken!!!
De deken bestaat uit een 100 grams buiten deken, een 300 grams onderdeken en een 150 grams losse hals. Nu met gratis 100 grams onderdeken.
Je kunt de onderdeken en hals aan de buitendeken bevestigen, zodat je nog steeds 1 deken hebt. Zo bepaal je zelf het warmteniveau.
Dus.. geen gewissel met dekens en losse onderdekens![]()
http://www.paardenboulevard.nl/shop/art ... abb45c2a92
Noppert schreef:Ze zeggen dat je de deken zelfs op een bezweet paard kunt leggen, maar dat heb ik nog niet gedaan.
Marije_jiplover schreef:Die Bucas all in one, met 470 grams, dat is toch hardstikke dik?
Mijn haffie krijgt op zijn koudst een 300 grams deken op, dus als ik hem weg zou zetten onder die bucas, dan heeftie het volgens mij veel en veel te warm.
Daarnaast vind ik fleece-voering echt niet fijn voor hem.
Ik heb nu een Rambo deken, een regendeken met losse onderdeken(s) die bevestigd kunnen worden aan de deken. En voorlopig blijft hij nog wel een poosje onder de 0 grams deken staan. Beetje het duo-systeem, maar dan los aangeschaft, omdat ik perse de 0 grams buitendeken wilde en ook echt geen 400 grams onderdeken nodig heb.
Beste kun je even op de site van bucas zelf kijken, staat t wel goed uitgelegd