Ik snap de aparte categorie/scholing/enz. dan allemaal weer niet, maar dat is een discussie apart.
Ik heb het idee, dat er in mijn regio amper bitloos wordt 'uitgeschreven'/gestart. Nu ben ik geen wedstrijdganger, dus ik kan mij vergissen natuurlijk; ik baseer het op wat ik om mij heen zie, tegenkom en hoor.
Ik ben eigenlijk benieuwd, wat jullie zijn tegengekomen aan bitloze ruiters.
Ik ben ook nieuwsgierig naar het niveau van deze ruiters; hoe hebben jullie de proef gewaardeerd? Vond je het verschillend uitzien van bitruiters?
(Uiteraard alleen als dit een beetje anoniem gemeld kan worden, anders voelt die ene bitloze ruiter die gestart was en niet zo lekker ging zich misschien ook wat beroerd.
)Ik merk dat er steeds meer interesse is voor bitloos rijden maar heb dan weer niet het idee dat dit ook op het wedstrijdterrein geldt. Gaat het wat worden, het bitloos starten, of is het over een paar jaar weer verdwenen?
(In Zuid-Afrika mag er ook zo gestart worden toch, hoe loopt het daar, iemand enige idee?)
) en op de manier gaat het natuurlijk nooit gebeuren... Maar goed, ik sta hier niet geheel objectief tegenover.