Outdoorlaarzen met wijde schacht??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Puckvgl

Outdoorlaarzen met wijde schacht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 19:28

Hallo allemaal!!

Voor deze winter zoek ik nog leuke outdoorlaarzen. Mijn grootste probleem is alleen dat ik maat 36 heb en dat mijn kuiten 38 cm dik zijn... :o Ik heb vanmiddag Dubarry's gepast, maar jammer genoeg komen mijn kuiten daar niet in. Ik baal d'r als een stekker van!

Weten jullie misschien een paar laarzen dat ik wel zou passen? Ik heb al zitten denken aan de Mondoni van Divoza, maar ik weet dus ook niet of die zullen passen. Hebben jullie ervaring met outdoorlaarzen?

Ik hoor het graag en alvast bedankt!

Groetjes, Puck

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 19:34

38 cm is echt niet extreem hoor... Dat is volgens mij kleiner dan de gemiddelde maat ... :P Maarr, ik kan je de ariat Grasmeres van harte aanbevelen :P Kuit is verstelbaar, en vind ze 10x mooier en 10x lekkerder lopen dan mijn moeders dubarry's :D

Puckvgl

Re: Outdoorlaarzen met wijde schacht??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 19:41

Ok! Heb jammer genoeg altijd wel gezeur met laarzen... Maar ja. Dan ga ik die Grasmeres maar eens even proberen denk ik!:D Dat zou dan moeten lukken!

In ieder geval bedankt voor je reactie!;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 20:14

zijn deze dus :
Afbeelding Echt heel fijn :j !

Wammus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 17:05

die van mondoni vind ik ook niet ruim!

Die van de ANWB zijn 't ruimst tot nu toe

astridelise

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 17:07

Aan de Laarzen van Ariat hangt wel een prijskaartje!

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 17:08

Conquesta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 17:10

Ik heb zelf die van Mountain Horse, hele fijne degelijke laars. Ze hebben verschillende kuitmaten, aangezien ik ook flinke kuiten heb is dit wel fijn :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 19:46

astridelise schreef:
Aan de Laarzen van Ariat hangt wel een prijskaartje!

Maar als ze dubarry's gepast heeft.... T scheelt niet zo veel :)

palousa_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 17:25

het is misschien iets meer heren model van duberry maar wexford ofzo die is ook vrij ruim, heb je die al geprobeerd?

Puckvgl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-10 20:25

@ Wammus; Kun je die van de anwb ook in de winkel passen?? Ik heb al op de site gekeken, maar je kan maat 36 niet meer bestellen. Die zijn niet meer leverbaar...

@Suusje1972; Ja, daar zal mijn kuit inderdaad wel in passen :+ Maar die hebben ze pas weer vanaf maat 37....

@Conquesta; Welke heb jij dan van Mountain Horse? Klinkt namelijk niet verkeerd!!

@palousa-boy; Die Wexfords zijn wel gaaf, maar die hebben ze ook pas vanaf schoenmaat 38... Dat is dus het hele geleuter...

Die van divoza vind ik erg mooi, maar die worden onnodig duur als ik ze op laat sturen... Ik zou ze eventueel af kunnen halen in Zoetermeer. Dat is voor mij dan het dichtste bij (44 km). Maar als jullie al aangeven dat die vrij smal zijn, weet ik niet of ik dat dan wel de moeite waard vind.

Nog iemand een idee voor leuke outdoorlaarzen? Ik wil ze eventueel ook aan naar school! ;)

Suusje1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-10 21:58

Puckvgl schreef:
@Suusje1972; Ja, daar zal mijn kuit inderdaad wel in passen :+ Maar die hebben ze pas weer vanaf maat 37....

Nee hoor, Engelse maat 4 is 36,5 ;)

Puckvgl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 15:33

Ok! Daar ga ik dan maar even over nadenken! ;) Er zullen vast nog meer modellen zijn die ik wel pas, dus vandaar dat ik ze nog niet gelijk bestel. Eerst nog even oriënteren! Dus als er nog meer mensen zijn die erg tevreden zijn of ideeën hebben, dan hoor ik dat graag!

Puckvgl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 17:26

Ben vanmiddag nog bij de Dubarryzaak geweest. Kon het niet laten om ze nog een keertje te passen. :z Ik ben goed geholpen en mijn kuitjes pasten er toch wel in!! Dus ik heb snel besloten om door te sparen voor een paar Gaway's!! :D