pony trailer met verlengde dissel (wie heeft zo een info)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

keona

pony trailer met verlengde dissel (wie heeft zo een info)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 17:40

hallo wij zijn aan het rond kijken voor een pony trailer van 170cm/180cm binnen maat voor onze pony's van 130cm,het gaat hier dan om een trailer aluminium voor 2 pony's en dan voor op onze menwagen.wie heeft er zo een en kan ons vertellen waar ze deze besteld hebben wat ze kosten en of ze er tevreden over zijn alle info is welkom.
wij hebben enkel iemand in overijssel gevonden die ze heeft marsman geloof ik(zelf wonen we in zuid limburg).

stefanvi

Re: pony trailer met verlengde dissel (wie heeft zo een info)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:26

Volgens mij bedoel jij een trailer met koetsframe, zo heet dat namelijk.

hanny_jelke

Re: pony trailer met verlengde dissel (wie heeft zo een info)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-10 18:39

en atec maakt die niet op bestelling?
is in cuijk.
wij hebben een gewoone maraton nvan hun hebben we veel schik mee

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 20:01

ja zo kun je het ook noemen,en geloof dat het alle bij het zelfde is
stefanvi schreef:
Volgens mij bedoel jij een trailer met koetsframe, zo heet dat namelijk.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 09:17

Kennissen van mij hebben een dergelijke trailer bij Van Hoof in Drunen gekocht, hou er wel rekening mee dat je een hele dikke auto ervoor moet zetten want het geheel wordt wat zwaarder dan een normale trailer :) http://www.vanhooffaanhangwagens.nl/

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-10 14:21

ik zoek een pony trailer geen paarden trailer.de paarden trailers met koetsframe krijg je overal.maar dat zoek ik niet.een paarden trailer hebben we al maar met onze paarden mennen we niet,en een pony trailer is ligter de trailer zelf de pony's en de koets dus zo dik hoeft de auto dan niet te zijn weet dat ze zwaarder zijn en meer druk op de kogel komt.we willen juist een pony trailer omdat dit makkelijker voor ons in gebruik is.

ps dus alleen reageren als je een pony trailer hebt en geen paarden!!!!!!!!
cissy schreef:
Kennissen van mij hebben een dergelijke trailer bij Van Hoof in Drunen gekocht, hou er wel rekening mee dat je een hele dikke auto ervoor moet zetten want het geheel wordt wat zwaarder dan een normale trailer :) http://www.vanhooffaanhangwagens.nl/

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-10 14:35

nou zeg! beetje vriendelijker mag ook wel... als je dat er wat duidelijker bij had gezet dan had ik wat anders neergezet, maar evengoed kun je bij Van Hoof terecht, zal wel maatwerk worden.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:04

keona schreef:
ik zoek een pony trailer geen paarden trailer.de paarden trailers met koetsframe krijg je overal.maar dat zoek ik niet.een paarden trailer hebben we al maar met onze paarden mennen we niet,en een pony trailer is ligter de trailer zelf de pony's en de koets dus zo dik hoeft de auto dan niet te zijn weet dat ze zwaarder zijn en meer druk op de kogel komt.we willen juist een pony trailer omdat dit makkelijker voor ons in gebruik is.

ps dus alleen reageren als je een pony trailer hebt en geen paarden!!!!!!!!
cissy schreef:

Definieer het verschil tussen een ponytrailer en een paardentrailer?
wanneer dit is wat je bedoelt ( http://www.marsman-hati.nl/Hati_Trailers ):
Afbeelding
Lees dan terdege dit topic even door: [TAO] Wat voor auto hebben jullie voor de trailer? voordat je stomme dingen doet.......

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-10 19:38

ik doe niet zo gou domme dingen ben me bewust van de dingen die ik koop hoor en het verschil is hoogte breete en gewicht oja ook nog de lengte en we hebben een landrover(model defender) en een bmw 3serie 225i dus een 6 cilinder