[PG]Byamara, zwarte 4 jr merrie, Discovery x Jazz (m.Usmara)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SinelliB

[PG]Byamara, zwarte 4 jr merrie, Discovery x Jazz (m.Usmara)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 17:35

Wie kent de nakomelingen van mijn merrie of is wellicht de eigenaar ervan?

Mijn merrie heeft volgens het KWPN 2 nakomelingen gehad in 2006 en 2007. De fokker is de heer Vriend uit Ruinen.

1. Byamara (2006) v. Discovery x Usmara (v. Jazz x Rex Magna xx), merrie, zwart.
2. Cumara (2007) v. Voice x Usmara (v. Jazz x Rex Magna xx), merrie, zwart

Ik ben erg nieuwsgierig naar deze nakomelingen, er iets niets over te vinden op internet via Google. Ken je één van deze paarden of ben je de eigenaar ervan? Ik hoor het graag. Foto's zijn ook van harte welkom.
Laatst bijgewerkt door Nicole288 op 29-09-10 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Titel aangepast voor OV

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 16:22

Cumara was op 8 juli 2010 nog in het bezit van E. Vriend, Ruinen : Keuring Bronneger Dressuur KWPN 8/7 (google op Cumara, dan op KWPN en je krijgt oa de uitslag lijst)

SinelliB

Re: Gezocht: Nakomelingen van Usmara (v. Jazz x Rex Magna xx)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-10 11:09

Dank je, Peterina. Ik heb gebeld met de heer Vriend uit Ruinen. Cumara is inderdaad nog in zijn bezit. Byamara is echter verkocht en daarna nog een keer verkocht. Cumara is dus gevonden.

Nu dus enkel nog de vraag: Wie kent Byamara v. Discovery of is de eigenaar van dit paard?

Nicole288

Re: [PG]Byamara, zwarte 4 jr merrie, Discovery x Jazz (m.Usmara)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 22:30

FB -> OV

MargrietWint

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-10 17:44

Hallo!

Heel toevallig had ik even niks te doen vandaag en ging ik even voor de grap surfen op internet. Ik typte de stamboek naam in van mijn merrie, ik was benieuwd wat ik allemaal zou vinden! Ik kwam dus hier terecht! Byamara is mijn paard! Discovery x Jazz! 4 jaar, zwart, linkervoorvoetje is wit! Wij hebben haar gekocht afgelopen voorjaar in Nijeveen. In de zomer is ze bij ons op stal gekomen. Ik ben begin oktober gestart met het rijden van wedstrijden en het gaat echt bijzonder goed! Nog geen wedstrijd zonder winstpunten gereden! Ook spring ik met haar en dat doet ze ook ontzettend goed! Ze pakt alles heel goed op! Buitenritten maken met haar is ook geen probleem. Dus echt een heerlijk paard die het ver zal schoppen hoop ik! Ik heb een paar foto's van haar toen ze nog bij de vorige eigenaar stond op mijn hyves staan, margrietwinter.hyves.nl
Maar als ik het dus goed begrijp berijdt jij de moeder van Byamara? Wat grappig zeg!

Groetjes Margriet

SinelliB

Re: [PG]Byamara, zwarte 4 jr merrie, Discovery x Jazz (m.Usmara)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-10 08:36

He wat leuk! Ik had al niet meer verwacht je te vinden Margriet! En wat leuk om te horen dat ze het zo goed doet bij jou. Ja, Usmara de moeder van Byamara is inderdaad van mij. Pas sinds een jaar of 2 onder het zadel en sinds februari 2010 is ze van mij. In april zijn we gestart in de B. Nog geen enkele wedstrijd zonder punten thuis gekomen. Reserve-kringkampioen geworden van kring Noord Holland-Midden in Bergen en 3e op de regiokampioenschappen van Noord Holland in Hoofddorp afgelopen zomer. Nu start ik L1, nog 2 punten te gaan en dan kunnen we L2 starten. Ik ga je uitnodigen als vriend op hyves, vind je dat goed? Dan kan ik je foto's bekijken en wellicht contact houden over Byamara? laurakonijn1.hyves.nl