Aangezien dit jaar onze ruitervakantie zeer geslaagd was willen we volgend jaar weer met onze paarden weg.
Dit jaar zijn we naar camping boszicht geweest, wat we onwijs leuk vonden maar het nadeel was dat er savonds niks te doen is.
Nu zijn wij, 4 meiden van dan 19,17,18,18 opzoek naar een paarden camping waar savonds ook wat te doen is. Of in de omgeving.
Alleen kan ik niet zoveel vinden op internet, of iig ik weet niet waar ik moet gaan zoeken..
Paarden het liefst 24/7 op de weide, maar wel met een stal achter de hand voor bv noodweer. Helaas hebben we niet de mogelijkheid om een tent of caravan mee te nemen dus het moet wel een blokhut,caravan,huis zijn.
Wat wij savonds willen doen ? Misschien gezellig ergens wat drinken in een kroegje, misschien een keertje shoppen. Maar dat moet wel op de fiets bereikbaar zijn.
Ik kwam wel op manege van loon, die omgeving lijkt me super.. We zoeken wel iets in nederland.
Zoiezo is de optie der om volgend jaar terug te gaan naar boszicht, alleen we dachten op bokt zitten der vast ook mensen die verhalen hebben uit de eerste hand over campings in nederland.
Het liefst ook geen drukke weg over om in het bos/duinen te komen. En willen het liefst wel op het terrein slapen waar de paarden staan. En moeten ze alleen op het land kunnen, paard van vriendin kan helaas niet bij andere paarden.
Ik weet het, het is nog vroeg maar nooit te vroeg om alvast naar andere optie's te kijken. En misschien wel al boeken.