Ruiter vakantie, waarheen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Youknowme

Ruiter vakantie, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-10 15:39

Hallo :wave:

Aangezien dit jaar onze ruitervakantie zeer geslaagd was willen we volgend jaar weer met onze paarden weg.
Dit jaar zijn we naar camping boszicht geweest, wat we onwijs leuk vonden maar het nadeel was dat er savonds niks te doen is.
Nu zijn wij, 4 meiden van dan 19,17,18,18 opzoek naar een paarden camping waar savonds ook wat te doen is. Of in de omgeving.

Alleen kan ik niet zoveel vinden op internet, of iig ik weet niet waar ik moet gaan zoeken..
Paarden het liefst 24/7 op de weide, maar wel met een stal achter de hand voor bv noodweer. Helaas hebben we niet de mogelijkheid om een tent of caravan mee te nemen dus het moet wel een blokhut,caravan,huis zijn.

Wat wij savonds willen doen ? Misschien gezellig ergens wat drinken in een kroegje, misschien een keertje shoppen. Maar dat moet wel op de fiets bereikbaar zijn.

Ik kwam wel op manege van loon, die omgeving lijkt me super.. We zoeken wel iets in nederland.
Zoiezo is de optie der om volgend jaar terug te gaan naar boszicht, alleen we dachten op bokt zitten der vast ook mensen die verhalen hebben uit de eerste hand over campings in nederland.
Het liefst ook geen drukke weg over om in het bos/duinen te komen. En willen het liefst wel op het terrein slapen waar de paarden staan. En moeten ze alleen op het land kunnen, paard van vriendin kan helaas niet bij andere paarden.

Ik weet het, het is nog vroeg maar nooit te vroeg om alvast naar andere optie's te kijken. En misschien wel al boeken.

Youknowme

Re: Ruiter vakantie, waarheen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 16:42

Niemand die iets weet?

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 12:48

Je zou ook naar een locatie kunnen kijken waar in de omgeving leuke stadjes zijn. Otterlo, Kootwijk, Montferland etc

mirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-10 14:25

vakantiepark Zonnetij.

Hier komen wij ook altijd met de trektochten.

Adrija

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:48

Op vakantie bij Les Chevaux in Buinen (Dr.) en stappen bij Café Veuger (in Borger). Of tijdens de Nacht van Borger een huisje boeken bij Les Chevaux. Winkelen wordt lastiger, Emmen kan wel op de fiets maar da's wel een flink stuk.
www.leschevaux.nl

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-10 16:38

www.devergarde.nl

Camping, overdag kan je er les nemen op manegepony's en ik denk in bespreking ook vast daarna gebruik worden gemaakt van de bak. Het valt altijd te vragen? Stad is op nog geen 20 minuten afstand, en zeker een aantal gezellige cafe's.

Reeenwissel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 22:47

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:10

Nikki_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 15:52

avdamme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 21:57

Ik zie dat onze website al is doorgegeven www.hetplatteputje.nl.
Bij ons kun je een appartement huren. De paarden kunnen 24 uur op de weide. Als het moet kan de weide gesplitst worden als de paarden apart moeten lopen. Indien nodig kunnen ze ook binnen gezet worden.
In Groede heb je een leuke café brasserie (de Drie Koningen) en evt een leuke strandtent waar je wat kan drinken.
Shoppen kun je goed doen in Sluis, of eens naar Knokke en Brugge. Dit is met de fiets te ver, maar met de bus goed te doen. Of met de fiets naar Middelbrug via de veerboot.
En natuurlijk die heerlijke strandrit met je paard.

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-10 22:49

Misschien is ons vakantiehuis wel iets voor jullie. Lekker ruim vakantiehuis met stalling en (onbeperkt)weidegang aan huis. Volop uitrijmogelijkheden. Megadisco Time Out in Gemert op fiets/taxi afstand. In Uden een groot aantal leuke cafees en terrasjes en een leuk shopcentrum, leuke buurtkroeg in Venhorst etc. etc. Jullie hoeven je niet te vervelen ;)
Voor meer informatie http://www.peelhoven.nl

Nadiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-11 17:45

PeterK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:43

probeer www.paardenhotelburgh.nl, paarden staan super, er is een minicamping bij het bedrijf, 21 kilometer strand in de buurt en als je wilt stappen kun je naar renesse.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:46

Dit schijnt ook heel gaaf te wezen:
http://www.ranch.nl/

dit is niet met je eigen paarden volgens mij, kijk maar even rond...

ik en paar vriendinnen willen hier in de loop van dit jaar heen...