Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iessie schreef:Ik heb mijn pony wel laten cremeren, in Roermond. Zeer tevreden met de gang van zaken. Mocht je meer willen weten wil ik dat best via de pb sturen.
Ts vraagt trouwens alleen om informatie, dus de mensen die het te duur of belachelijk vinden mogen van mij hun mond dicht houden. Laat aub iedereen een beetje in zijn waarde. Als ik nog geld uit wil geven aan mijn overleden pony/paard is dat mijn goed recht.

Iessie schreef:Dat is inderdaad jouw recht.Ik heb mijn pony wel laten cremeren, in Roermond. Zeer tevreden met de gang van zaken. Mocht je meer willen weten wil ik dat best via de pb sturen.
Ts vraagt trouwens alleen om informatie, dus de mensen die het te duur of belachelijk vinden mogen van mij hun mond dicht houden. Laat aub iedereen een beetje in zijn waarde. Als ik nog geld uit wil geven aan mijn overleden pony/paard is dat mijn goed recht.
Iessie schreef:Laat aub iedereen een beetje in zijn waarde. Als ik nog geld uit wil geven aan mijn overleden pony/paard is dat mijn goed recht.

IggyPop schreef:Alle reacties zijn welkom, je moet natuurlijk wel een goed onderbouwde mening hebben waar we wat aan hebben om te lezen.
Voor de mensen die ervaring hebben, ik had dus gelezen dat ze je paardje ook op kwamen halen. Nu hoor ik veel horror verhalen over de rendac met een groot grijpmachien ofzo.. nja niet iets wat ik graag zou willen zien. De meeste sites van crematoriums vertellen mij dat het allemaal vriendelijk gaat is dit ook zo of kan het gewoon bijna niet vriendelijk?
Asyaa schreef:Nop, geschoten en geslacht worden heeft de voorkeur. Indien dit niet mogelijk word (paard + trailer = foute chemie, paard is heel angstig op nieuw terrein, paard kan de reis niet zonder pijn maken ect.) dan kies voor inslapen met rendac.
roxiie schreef:Ik wil mijn pony laten cremeren mocht de tijd daar zijn.
Ik vind Rendac alles behalve eervol.
Ik vind de prijzen voor het cremeren erg mee vallen, dacht dat het veel duurder zou zijn.
Wel zie ik enorm op tegen het vervoeren, maar dat zal wel opgelost worden
Nee, voor mij liever wat extra centjes er tegen aan zodat ik het zelf ook goed kan verwerken dan dat ze naar Rendac gaat.
liberty22 schreef:roxiie schreef:Ik wil mijn pony laten cremeren mocht de tijd daar zijn.
Ik vind Rendac alles behalve eervol.
Ik vind de prijzen voor het cremeren erg mee vallen, dacht dat het veel duurder zou zijn.
Wel zie ik enorm op tegen het vervoeren, maar dat zal wel opgelost worden
Nee, voor mij liever wat extra centjes er tegen aan zodat ik het zelf ook goed kan verwerken dan dat ze naar Rendac gaat.
je hebt gelijk hoor als je het graag wilt , maar de prijzen vind ik niet mee vallen je schud toch niet zomaar een 1500 euro uit je mouw tenminste jan modaal niet hoor en als die jan modaal ook nog paarden heeft pfff ik wil ook graag mijn oudje die ik van kinds af aan heb crimeren maar als me dat 1600 gaat kosten nu waar moet je het vandaan halen , ik heb een potje voor als er een paard ziek word maar dan houd het wel op.