wie heeft er ervaring met het zelf wassen van een wedstrijdjasje van het merk Devon-Air( gekocht via xl Eqieustrian ) normaal gesproken was ik alles zelf . Maar hier zit een voering in . wie kan mij helpen??
niemand die hier ervaring mee heeft??? ik begrijp dat iedereen dan zijn / haar jasje wegbrengt...??
Puera
Geplaatst: 27-09-10 15:14
Ik kies een rij-jasje bewust uit in de wasbare versie. Echter, met mijn nieuwe was ik zo enthousiast dat ik er pas na aanschaf achter kwam dat ie niet in de wasmachine mag.
Misschien een overbodige vraag, maar wat staat er op het label in je jasje?
Ik breng mijn jasje ook altijd naar de stomerij, hij is wel wasbaar (kan je vinden op het label in je jasje), maar ben toch bang dat het fout gaat als ik hem zelf was.
Misschien dat je bij XL Equestrian kunt navragen of zij ook weten van welk materiaal je jasje gemaakt is? Of misschien bij Devon-Aire zelf? http://www.devonaire.com/index.php
heb de vraag gesteld bij Devon -air en krijg alleen te horen dat deze gestoomd moet worden. dit was overigens niet zo'n heel duur jasje hoor xl equestrians bestaat ondertussen niet meer.
petrea
Geplaatst: 28-09-10 12:58
ik was mijn jasjes nooit zelf ten eerste omdat ik daar te lui voor ben en ten tweede omdat het nooit echt mooi word
ik breng mijn jasje altijd naar de stommerij, gewoon omdat ik bang ben om hem zelf te verzieken. Aangezien mijn vriend niet altijd oplet en soms zijn kleding erbij gooit in de wasmachine en hem dan aanzet.
Met gevolg dat alle witte was blauw was geworden, want zijn nieuwe spijkerbroek moest in de was(A)
90_m_arie
Geplaatst: 30-09-10 19:29
Wij wassen hier thuis de jasjes gewoon zelf. Kun je natuurlijk met de hand doen, maar meestal gooien wij ze gewoon in de machine op een mini-wasje van 30 graden (30 minuten). Gaat prima!