Kan de Rambo duo liner onder een Amigo lite 600D

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Darkness85

Kan de Rambo duo liner onder een Amigo lite 600D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-10 19:36

Hoi. De vraag is vast al eens meer gesteld. Maar ik kan hem niet vinden.

Kan je de onderdekens van de Rambo duo liner ook onder een Amigo 600D doen van de laatste collectie?
Ik weet dat je de achterkant er gewoon aan kan klippen en de borst sluiting gewoon dicht kan doen. Maar zitten er aan de Amigo deken ook ringen om de duo liner deken aan te bevestigen? Of zijn die ringen om de hals te bevestigen? Zitten er eigenlijk wel ringen aan de 600D deken? En zo ja, zitten die dan op de goede plek voor de onderdeken of voor de hals?

En hoe zit dat met de 1200D deken? Ik dacht gezien te hebben dat naast de ringen voor de hals ook nog extra ringen aan zaten. Zijn die wel voor die duo liner?

Pantykous

Re: Kan de Rambo duo liner onder een Amigo lite 600D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 07:39

Volgens mij zitten er geen ringen aan de Amigo's. Misschien het nieuwste model wel maar dat durf ik niet te zeggen. Anders pb je horseware hier op bokt eens, zij zal het wel weten.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 08:34

Ik weet idd dat de oude Amigo's dat niet hebben. Maar ik dacht gehoord te hebben dat het bij de nieuwe Amigo's wel kon. Of dat daar iig ringen aan zaten voor een hals.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-10 08:37

Hij kan er gewoon onder. Je kan de deken alleen niet van voren vastmaken.
Bij de 1200d zijn er mensen die de onderdeken aan de gespen vastmaken waar je de hals aan vastmaakt maar dat vindt ik persoonlijk niet zo'n goed idee omdat ik bang ben dat de onderdeken dan toch nat wordt.

Darkness85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-10 12:01

Thx !. Ik heb idd Horseware op Bokt ook even ge PB't En die zegt t zelfde. Dat je ze alleen aan de achterkant kunt vast maken.

Nathalie84

Re: Kan de Rambo duo liner onder een Amigo lite 600D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-10 14:38

ik klik die onderdekens werkelijk overal onder :j, oude amigo's, oude rhino's, het ligt als een huis. Ik vind ze echt super! Klik er zelfs 2 onder elkaar (bijv: hartje winter 100gr onderdeken -200gr onderdeken en nog een 200gr rhino of amigo).

De meeste nieuwe modellen hebben wel al van die extra ringen voor aan de hals. Maar ik maak ze gewoon alleen achter vast aan de ring en voor gewoon dicht met de klittenband, en hier schuift het nooit.