Vergelijkend onderzoekje Hit Air v.s. Point Two. Wie?!?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Francis

Vergelijkend onderzoekje Hit Air v.s. Point Two. Wie?!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-10 17:42

Ik ben van plan een Airbag vest aan te schaffen, ik weet alleen nog niet zeker welke...
Ik heb vorig jaar de Point Two in praktijk getest zien worden door Dan Wilson (trainer en professioneel 'van-paard-af-valler' ;) nog nooit iemand op zoveel manieren creatief van het paard zien 'stappen' :P ) en was ernstig onder de indruk van dat vest.
Maar ik heb begrepen dat inmiddels de Hit Air ook verbeterd is en enkele bezwaren die ik wat dat vest had aangepast/verbeterd zijn.

Wat ik nu éigenlijk het liefst zou willen is beide vesten naast elkaar zien (en kunnen bepotelen) en ook beiden tegelijk opgeblazen zien worden om het verschil in beide vesten goed te kunnen vergelijken.

Wie o wie heeft een Hit Air en wie o wie heeft een Point Two en zou hier aan mee willen werken. Uiteraard vergoed ik de gaspatronen.
Ik weet dat er meer mensen geïnteresseerd zijn om bij zoiets aanwezig te zijn dus wellicht valt er iets 'publiekelijks' te regelen?

Dit is overigens NIET bedoeld om het ene vest tegen het andere 'af te zetten' of een welles nietus discussie op gang te brengen over welk vest beter is of wat ook, voor ieder zullen andere argumenten als zwaarste punt wegen. Dit is puur bedoeld uit interesse en als hulp om te besluiten welk vest ik uiteindelijk zal kopen.
Ook wil ik hier liever geen discussie over airbagvest v.s. bodyprotector, ook die vraag is niet aan de orde, dit topic is niet bedoeld als discussie topic maar puur om twee personen, in bezit van betreffende vesten, te vinden die hier aan mee zouden willen werken.
Ik wil daar ook best een stukje voor reizen, zou wel handig zijn als die twee personen bij elkaar in de buurt wonen zodat zij er niet ver voor hoeven reizen, maar lukt dat niet dan wil ik ook best iemand oppikken of reiskosten vergoeden (mits binnen het redelijke... iemand van Friesland naar Limburg laten komen lijkt me ietwat overdreven ;) ).

DubbelFun

Re: Vergelijkend onderzoekje Hit Air v.s. Point Two. Wie?!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-10 18:30

Hier iig nog iemand die ook veel interesse heeft in zo'n proef :)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 17:17

Hmm, helemaal niemand? Wat jammer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 17:21

Wellicht is er een ruiterwinkel die allebei heeft? :)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-10 17:24

Tja, da's het probleem, de Point Two is voorzover ik weet op dit moment alleen nog via de importeur of rechtstreeks vanuit Engeland te koop en nog niet via de detailhandel. Dat gaat dus (nog) niet lukken.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-10 18:38

Het is natuurlijk een vrij nieuw en nog niet wijdverbreid produkt. En als er weinig animo voor is zal het dat jammerlijk genoeg ook blijven.