Om een lang verhaal kort te maken: Or ging best redelijk. Maar we hadden geen hekjes, alleen maar bordjes en niet eens de hoeken afgezet ofzo... Ik had de grootste moeite om Or tussen de bordjes te houden. En ja, de hekjes zijn magisch bij hem, maar die waren er nu dus niet...

Het leek ook wel alsof de ringen niet helemaal klopten. de hoeken bij de A waren heel krap, voor je het wist zat je al achter de A. In de eerste proef gleed Orri een paar keer heel erg uit, daarom hebben we toen achter grotere kalkoenen ingedraaid en de tweede proef ging het beter.
Eyes was helemaal vroeg gekomen zodat hij heeft gefilmd, hartstikke leuk dus dat ik de proeven op video heb!

Ook Antoinette was er weer om foto's te maken!
Toen moest Razin. Toen ik erop zat, gingen we meteen aan de kletter over het terrein, Razin had er echt zin in!

Ze was heel druk, waarschijnlijk omdat ze wist dat broertje Orri vlakbij was, en daar wilde ze graag naartoe. In de proef bleef ze heet, op zich was ik daar heel blij mee want nu hoefde ik er niet zo aan te werken.

Maar het resulteerde wel in niet netjes stil blijven staan bij het halthouden, onmiddellijk achterwaarts zonder te wachten, heel erg verzet na de middengalop toen ik haar terug wilde nemen en me vergiste in de afstand van die rotbordjes.

In de tweede proef was ze zo druk dat we bij het afgroeten 5 meter opzij en naar achter gingen.

Toen we naar huis wilden om Idie klaar te maken, bleek dat er een prijsuitreiking te paard was. Mijn naam werd ook genoemd met Razinda. AMSAMSAMS en Napoleon zijn toen met Or naar huis gereden, omdat we anders in tijdsnood kwamen. De prijsuitreiking duurde eeuwen en Razin stond op een gegeven moment gewoon te slapen.

Na de ereronde ben ik maar weggegaan om nog op tijd op stal te zijn voor AMSAMSAMS. Oja, de uitslagen: Or had 154 en 157 punten, 1 puntje erbij dus en hij was van de 25 deelnemers ongeveer 10de denk ik. Er gingen er 8 door. Razinda was van de 24 deelnemers 6e met 2x 159 punten en mag door naar de Regiokampioenschappen! Ook hier gingen er 8 door.
Dus Prima, Eyes en ik zijn terug naar stal gereden met Razin, en toen weer terug met Idie. AMSAMSAMS reed twee nette proeven. Helaas zat zij er net niet bij om door te mogen naar de Regiokampioenschappen.
Er volgen vele foto's en stills!

Ik ben vast nog van alles vergeten, maar dat komt omdat ik er een beetje doorheen zit nu.

In ieder geval wil ik AMSAMSAMS, Prima, Napoleon en Eyes heel erg bedanken voor alle hulp en Antoinette voor het maken van de foto's!