Ik heb al beetje gezocht en kon wel iets vinden maar die topic's kwamen allemaal uit 2006 aangezien de knhs helemaal veranderd is open ik een nieuw topic.
Ik moet van een paard de sportstanden opvragen reden ervan doet er niet toe..
Hoe moet dat?? Ik heb al vanalles geprobeert bij ''Mijn knhs'' maar ik kom er niet uit. Ik heb alle gegevens van het paard.
Wie o wie kan mij helpen??
Digi
Geplaatst: 10-09-10 18:11
Gewoon een mailtje sturen naar knhs met je vraag. (en dan de gegevens van het betreffende paard meesturen, levensnr etc.)
Huidige startkaarthouder van het paard kan ook een printje voor je maken. Het paard moet voor het knhs op jouw naam staan/gestaan hebben om de stand in mijn knhs te zien. Anders inderdaad even mailtje sturen naar knhs.
PercyLeen
Geplaatst: 10-09-10 18:14
Is het je eigen paard of andermans paard? Je eigen sportstanden kun je terug vinden onder 'mijn knhs' voor een paard van een ander idd even knhs mailen/bellen
Ht paard is van mij ik heb er alleen geen startkaart mee dus via mijn knhs kan ik het niet zien.
PercyLeen
Geplaatst: 10-09-10 20:09
Dus je wil de sportstanden weten bij de vorige eigenaar? Dan moet je dus de knhs mailen of bellen. Let wel de knhs is niet verplicht deze gegevens prijs te geven.
als je een mail stuurt naar de knhs krijg je de gegevens gemaild, kan wel even een paar dgn duren. Ik heb het onlangs ook gedaan voor een paard waar ik nu geen startkaart meer mee heb. Misschien kan je ze ook bellen?
Gewoon even mailen. Met de gegevens van het paard en dat je sportstanden wilt hebben. Krijg je vaak binnen 2 a 3 werkdagen bericht terug. Ik heb het bij veel paarden gedaan die ik wilde kopen. Maar waarvan de eigenaar niet kon aantonen dat het paard daadwerkelijk in die klasse was uitgebracht op wedstrijd.