ik heb al opgezocht, maar weet iemand goede leren laarzen? ik heb die van lipica maar die sluiten niet goed aan net boven mijn hiel. tijdens het rijden kan ik dus mijn hiel optillen.
kent er iemand goede leren laarzen die niet zo heel duur zijn?
Zijn je lipica's niet goed aangemeten dan? Aangezien ze op maat worden gemaakt..
Bij divoza hebben ze rijlaarzen van mondoni, met rits 100 euro, met rits & veter 110.. Heb gister die met veter en rits in het echt gezien, zijn mooie laarzen!!
Ik heb ook de laarzen van Mondoni, heb ze gekocht om "mee te beginnen" en te kijken of zo'n leren laars me bevalt. Deze hebben ook rubberen zolen dus je kan er ook mee mesten etc. Je hoort er veel negatieve verhalen over, maar ik heb ze nu al langer als een jaar en ze zijn nog goed.
Ik heb leren rijlaarzen van het merk Equicomfort. Met de altijd directe korting waren ze in totaal 88 euro Ik heb ze nu al best lang, en ze zitten echt super fijn Ze zijn een beetje gezakt maar dat zit nog steeds super
Ik heb ook veel verschillende laarzen gepast. Ging de linker wel dicht en de rechter niet?!?!?! Heel raar hoor EN toen ik die paste zaten ze eigenlijk direct goed. Een dagje ingelopen, geen blaren en of pijn
Ze zijn met veter en rits, maar je hebt ze ook zonder veters
Life is hard and always be, but remember somebody loves you and that one is me.. Your Angel