Hallo, Ik heb even een vraagje; ik was even de L1 proefjes aan het doornemen toen ik eigenlijk stuitte op het volgende. Er staat boven de proef lichtrijden tenzij doorzitten wordt gevraagd. En nou gaat het om dit stukje: F-X-M gebroken lijn, doorzitten H-X-F van hand veranderen en enkele passen middendraf, lichtrijden K-X-H gebroken lijn doorzitten Maar wat moet ik nou tussen de gebroken lijn en het van hand veranderen? En tussen het van hand veranderen en de gebroken lijn? Ik zou zelf zeggen lichtrijden, maar ja waarom staat er dan bij het van hand veranderen lichtrijden? Dat ben je dan inprincipe gewoon al aan het doen. Alvast bedankt voor iedereen die mij het antwoord kan vertellen. Maar wel graag echt het antwoord en niet "ik denk dat", want daar heb ik dan niet zoveel aan.
Hahahah oke dank jullie wel! En als het niet goed is nee hoor het zal wel goed komen. Ik vind het idd wel een btje onduidelijk.
MarliesV
Geplaatst: 02-09-10 13:19
Precies, alleen de onderdelen waar het echt bij staat (in dit geval de gebroken lijnen) dien je te gaan doorzitten.
Alles daarbuiten, dus tussen oefeningen enz moet je lichtrijden.
monique4
Geplaatst: 02-09-10 13:20
Bij de B en L1 proeven staat ook boven, lichtrijden tenzij doorzitten wordt gevraagd, dus alleen waar erbij staat doorzitten, dan gelijk na de oefening weer lichtrijden.
Alleen de gebroken lijnen doorzitten, zodra je de gebroken lijn afgerond hebt ga je weer lichtrijden. Precies zoals boven in het boekje bij de proef is vermeld.
Goediegoed
Geplaatst: 02-09-10 15:23
ik rij ook L1 en ik rij F-X-M gebroken lijn en dan ga ik door zitten en als gebrokelijk heb gehad ga ik licht rijden en dan gewoon H-X-F van hand veranderen en enkele passen middendraf en K-X-H gebroken lijn doorzitten.
dat lichtrijden er achten aan staat dat je dan niet blijft door zitten ik ga altijd na de gebrokelijk lichtrijden en nog Nooit!! een verlies punt gehad ik kan rustig 197 mee rijden als je gewoon gaat licht rijden doe eigenlijk ieder een die ik ken die L1 rijd