Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Paarden hebben ook voldoende ruimte om hun eigen balans te zoeken.
Siobhaun schreef:Ik zit serieus te overwegen om mijn trailer in te ruilen voor een ifor williams 1,5 paards trailer met vooruitlader. Heeft iemand hier ervaring met deze trailer??? Heb ook een 2 paards van dit merk gehad en die was echt super! Uitladen via de voorkant ging super makkelijk, kon alleen laden en lossen, ideaal! Door de verkoop van de auto heb ik ook de 2 paards moeten verkopen en heb ik een 1,5 paards hotra salinero gekocht. Ook een goede trailer, maar ik blijf die voorlader missen, zelfs na 2 jaar...
Wie oh wie heeft hier zo'n trailer en kan me vertellen hoe de bevalt!!
ikke schreef:Siobhaun schreef:Ik zit serieus te overwegen om mijn trailer in te ruilen voor een ifor williams 1,5 paards trailer met vooruitlader. Heeft iemand hier ervaring met deze trailer??? Heb ook een 2 paards van dit merk gehad en die was echt super! Uitladen via de voorkant ging super makkelijk, kon alleen laden en lossen, ideaal! Door de verkoop van de auto heb ik ook de 2 paards moeten verkopen en heb ik een 1,5 paards hotra salinero gekocht. Ook een goede trailer, maar ik blijf die voorlader missen, zelfs na 2 jaar...
Wie oh wie heeft hier zo'n trailer en kan me vertellen hoe de bevalt!!
Je hebt de auto om zo'n betonblok-op-wielen te trekken? Het is niet alleen uit chauvinistische overwegingen dat ze altijd een Land Rover afbeelden als trekauto.......
Siobhaun schreef:ikke schreef:Je hebt de auto om zo'n betonblok-op-wielen te trekken? Het is niet alleen uit chauvinistische overwegingen dat ze altijd een Land Rover afbeelden als trekauto.......
Nou, ik heb er straks een audi a 4 voor die het gewicht mag en kan trekken van de 1,5 paards. Een twee paards gaat me niet lukken.
Belker schreef:Klopt, de HB403 van mij had een maximumgewicht van 1600 kg. Het iegen gewicht was op papier 740 kg, maar dat was meer. Het verschil in eigen gewicht van de trailer tussen een 1.5 en 2 paards is op papier maar 50 kg.
Foijne trailer, licht in gebruik qua laadklep, met een super wegligging.