Goed passend wedstrijdhemdje (of -polo)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Yellomofoon

Goed passend wedstrijdhemdje (of -polo)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-10 17:30

Ik ben nu al twee dagen aan een stuk 2 uur per dag hemdjes & polo's aan het passen voor mijn aankomende wedstrijd...

Echter, niets past zoals het zou moeten...
Ik heb in een normale kledingwinkel maat 38 en heb een kleine D cup, maar zelfs als ik maat 44 pas in een wedstrijdhemdje staat het knopje aan mijn boezem nog open of spant het veel te hard (waardoor je dus serieuze inkijk hebt), ik snap gewoon niet hoe andere mensen hun hemdjes vinden, ik ben niet uit proportie, als ik nu maat 32 had met een D-cup, oké dan zou ik nog begrijpen dat het moeilijk te vinden is...

Zijn er mensen met ongeveer mijn maat, en hebben jullie een goed passend hemdje? (ik wil liever een hemdje dan een polo eerlijk gezegd, maar polo is ook goed als het niet anders kan)

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! }:0

Biskwie

Re: Goed passend wedstrijdhemdje (of -polo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-10 17:56

Wat vind je van een simpel wit kol truitje met een losse plastron. Scheelt vooral veel geld, en is veel confortabeler.

Ezzie110196

Re: Goed passend wedstrijdhemdje (of -polo)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-10 15:16

bij de h&m kun je sirieus alle kleuren polo's krijgen op het moment voor maar 10 euro ofzo. zelf heb ik kleine cup c en maatje 38 en gaat allemaal prima, zelfs ruimte klein beetje over. ik zou echt even kijken! xx

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 19:46

Nou je bent niet de enige. Je zou haast denken dat fabrikanten van ruiterkleding vergeten dat vrouwen borsten hebben :+ Uiteindelijk geslaagd met een HH wedstrijdshirt, maar wel in maat L, en niet zoals in normale kleding gewoon S.

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-10 20:58

Ik zou kijken voor de kingsland shirtjes ( gewoon hempje ). Ze zijn in wit, blauw en roze. Heb zelf ze alledrie. Ze rijden onwijs lekker!

Veel succes met zoeken haha.