mijn eerste regen deken een premeire lag niet goed bij haar kont was iets te kort maar regende niet in, maar was na het wassen niet meer waterdicht dus moest ik en ander deken kopen, dat werd een harry horse......zie foto

ook deze deken regende niet in, toen een harry horse thor 200 gram met halve hals erbij gekocht deze regende wel iets in bij de borst maar niet heel erg en alleen met heel erge regen.
omdat de regendeken van harry horse door een was fout van de wasserette niet meer waterdicht was mocht ik een ander uitzoeken, van de winkel de wassrette zou de deken vergoeden en ik mocht zelf weten wat ik uitkoos......de harry horse deken die ik had was niet meer leverbaar dus moest iets anders uitzoeken, dus dacht ik als ik nou iets bijbetaal dan kan ik weleens een beter merk kiezen misschien dat die een langer leven heeft.....
dat werd dus een weather beeta, past als gegoten maar omdat het toen niet echt meer geregen dhad had ik niet gemerkt dat hij zo inregende, maar ik zou weleens willen weten hoe dat dat kan? want naar mijn idee licht ie ongeveer hetzelfde als de harry horse op mijn paard sluit onwijs moooi aan op haar schouders, maar toch regent ie in, kan iemand mij vertellen hoe dat zou kunnen komen?
zie hieronder foto's van de weather beeta deken....

meer foto's zien klik hier