Casco Mistral cap kiept

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AMarijn

Casco Mistral cap kiept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 16:42

Ik heb sinds april 2010 de casco mistral cap. In de winkel geprobeerd en vond hem lekker zitten. Nog een beetje snelle hoofdbewegingen gemaakt en hij zat zo vast als een huis.
Nu merk ik met rijden dat hij steeds wat verder achter over glijd. Of het lijkt dat hij zo van mijn hoofd word afgetild. Dat terwijl ik hem wel goed aandraai niet te strak want dan krijg ik hoofdpijn.
Ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen deze cap heb ik voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders. Ik kan moeilijk terug gaan naar de winkel nu en zeggen van he ik merk dat hij kiept met rijden, kan ik een andere krijgen?

Wat zouden jullie doen? En hebben jullie ook die ervaring met deze cap?

Michellette

Re: Casco Mistral cap kiept

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 16:44

Dan heb je de bandjes die voor zitten niet goed op maat, deze moeten korter worden zodat de cap recht blijft zitten. Heeft niets met de draaiknop te maken maar moet je stellen met de bandjes.

AMarijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 16:45

Dat heb ik ook geprobeerd, maar ik weet dan niet goed waar ik ze moet plaatsen. Ik heb ze nu in het midden zitten. Eerst wat naar achter geprobeer dmaar het werd erger en meer naar voren zat het niet lekker.

an_ti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 19:04

Teruggaan naar de ruiterzaak, een cap moet goed zitten en misschien kunnen de mensen je daar laten zien hoe je deze cap goed moet opzetten zodat hij niet meer kiept. En dan zie je daar wel hoe ´t verder gaat. :)

AMarijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-10 19:07

Dus het is niet gek dat ik na ongeveer 4,5 maand terug ga?