Ik wil graag weten wat door gaands een pony meter kost ? Ik kan op mijn knhs pony meter's in de buurt vinden , kan ik deze gewoon bellen om een afspraak te maken ?
knaasje
Geplaatst: 28-08-10 23:04
Ja, dat kan en bij mij waren de kosten 4 euro voor het meten (+eventueel reiskosten)
idapaulien
Geplaatst: 29-08-10 12:20
Bij ons komt er altijd een ponymeter bij de ponyclub. En dat kostte 10 euro.
maria_62
Geplaatst: 29-08-10 12:29
Meestal organiseert de pony club een jaarlijkse meting door een ponymeter. De kosten worden doorberekend. Ik betaalde daar ooit 5 euro per pony voor maar ik lees hierboven al dat het dus verschilt. Je kunt op de knhs site ook lezen wat de kosten hiervoor zijn, die zijn nl. door de knhs vastgesteld. Meestal kun je ook een afspraak maken met de pony meter.
Wij zijn naar iemand toe geweest en hoefden toen niks te betalen.
Amiigo
Geplaatst: 29-08-10 21:38
bij ons koste het 20 euro, maar toen moest er iemand komen om te meten want ik wou een startkaart aanvragen zo rond juli en het meten was in januari bij onze ponyclub
Wanneer een ponymeter moet komen zullen er reiskosten in rekening gebracht worden. Vaak organiseren ponyclubs eens per jaar een dag om alle pony's te kunnen laten meten. Dit scheelt vaak wel in de kosten.
de meeter die wij bebne is 3 euro en dan komt die voor de hele pony club tegelijk maar ik denk dat er anders wel reiskosten bij aan zit als die voor iemand allleen moet komen
probeer om het samen met een ander te doen, scheelt flink in de kosten hier altijd gratis hebben kunnen laten doen omdat de beste man steeds toevallig al aanwezig was op de club of thuis
mimeslosydy
Geplaatst: 04-09-10 21:42
wij lieten iemand komen die we (persoonlijk) kenden en dat was gewoon gratis