Naam Zaharo (SWI)
Stamboeknummer BA940026
Geslacht Hengst (H)
Kleur Bruin
Ras Arabische volbloed
Nationaliteit Zwitserland
Geboortedatum 08-07-94
Naam vader L. Arab Mohari
Naam moeder Zaza
"Harry" is 6 jaar lang mijn vriendje geweest en is toen verkocht vanwege tijdgebrek van de eigenaressen.
Natuurlijk heel spijtig, maar ook ik was mijn vriendje toen kwijt.
Na al eerder geprobeerd zo iets op het spoor te komen probeer ik het na een paar maandjes weer.
hopelijk met wat meer succes.
Wat ik weet is dat hij toendertijd naar Stal Doorstap was verkocht. Vanuit daar blijkt hij naar een meisje te zijn
gegaan die recreatief met hem zou rijden. Dat ik het enige wat ik ooit te horen heb gekregen.
Van Stal Doorstap hoorde ik dat ze mijn e-mail adres hadden doorgegeven aan de neiuwe eigenaren, maar heb
nooit wat gehoord.
Har kan misschien in tussen tijd geruind zijn, wat opzich niet nodig zou hoeven zijn.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/photos-ak-s ... 745180.jpg
Als je ook maar iets weet, laat dat aub weten..
dankje.

, zelf heb ik 2 paarden verkocht naar het buitenland aan particulieren die hobby matig bezig zijn met de paardjes, en de paarden niet over hebben laten schrijven op Baps papier(ze staan nog steeds op AVS papier), als eigenaar zijnde ben je niet verplicht om je in te schijven bij een ander stamboek(kost nl erg veel centjes, en als je toch geen plannen hebt kwa rijden of showen zien veel mensen hier het nut niet van in). Een overschrijving van een stamboekpapier op naam geldt niet als rechtmatig eigendomsbewijs, een aankoopcontract dat is wel rechtsgeldig.