Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NanKooy schreef:Hoe dik moet een bodem wezen van een twee paards trailer.
Ik wil deze maken van waterdichte multiplex
Wie kan mij een antwoord geven
Andy6011 schreef:Goed te weten dat hier veel klussers elkaar van advies voorzien.
Ik heb een Westfalia van '89 uit elkaar gehaald, draagarmen gelast, remschoenen, ankerplaten en kabels vervangen. Ik ben nu toe aan een nieuwe vloer. de keuze is : hout, alu of kunststof. Over hout en alu heb ik al de veel voor- en nadelen gelezen. Maar...heeft iemand ook ervaring met kunststofvloerplaten ( Wolvega panelen die ook platen leveren voor Altec-trailers) voor een Westfalia van '89? Voordeel van kunststof is dat het maar 6 kg per m2 weegt ( dus handelbaar bij zagen, boren en passen)en het rot niet. en niet geheel onbelangrijk bij het huidige weer, ik kan lekker doorklussen zodat we geen trailer meer hoeven te regelen. please advice
Andy6011 schreef:Ikke,
t.a.v. de anticorrosie behandeling heb ik via een oldtimer/constructie bedrijf de tip gekregen om stalen draagbalken en triangels 3 x in te smeren met Koopmans anti roestfixeer. Dit wordt veel op constructies en in de bootwereld gerbuikt.
bedankt voor je adviezen.
L_Rivaldo schreef:Ook wij zijn nu bezig met onze trailer op te knappen en wij doen er een aluminium bodem in van 5 mm dik.