). Nu moet ik nodig nieuwe leren laarzen, kan een bepaald type laars mij helpen mijn benen stiller te houden? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Nu moet ik nodig nieuwe leren laarzen, kan een bepaald type laars mij helpen mijn benen stiller te houden?
Echter kan laarzen wel wat helpen, maar welk specifiek merk het beste is geen idee
Johanna59 schreef:Het wil ook vaak erg goed helpen, door je beugels een half gat korter te maken. En misschien wel een heel gat. Het kan zijn dat je met iets te lange beugels rijdt. Hierdoor kan je niet genoeg druk op je beugels krijgen. Het proberen zeker waard.
superwoman schreef:Johanna59 schreef:Het wil ook vaak erg goed helpen, door je beugels een half gat korter te maken. En misschien wel een heel gat. Het kan zijn dat je met iets te lange beugels rijdt. Hierdoor kan je niet genoeg druk op je beugels krijgen. Het proberen zeker waard.
en wsl lijkt het dan alsof je balans-probleem wordt opgelost
evelien11 schreef:Stugge laars maakt niets uit of je benen stiller blijven liggen. Wat wel helpt is als je laars meer contact heeft met het zadel (dan heb je meer grip) hoe hogere dressuurlaars, hoe meer contact je hebt met het zadel.
Was ideaal spul, maar ik weet alleen niet meer hoe het heet... Een of ander duits merk...
Probleem zit waarschijnlijk in de houding.