Waar trailer parkeren voor bosrit Utrechtse Heuvelrug?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Shaar

Waar trailer parkeren voor bosrit Utrechtse Heuvelrug?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 15:47

Excuses als hier al topics over te vinden zijn; ik heb gezocht, maar kon niet echt vinden wat ik zoek :)

Een vriendin en ik willen graag eens lekker buiten gaan rijden met onze paarden. De Utrechtse Heuvelrug leek ons wel geschikt om een mooie bosrit te maken. Aangezien wij zelf geen vervoer hebben worden we gebracht door iemand anders, en om hier een duidelijk kostenplaatje van te krijgen hebben we een adres nodig van een plek waar we de trailer gaan parkeren. Maar goed, ik heb totaal geen idee waar je het beste je trailer neer kunt zetten. Uiteraard het liefste meteen aan het bos!
Zijn er hier bokkers met suggesties? :)

Sim

Re: Waar trailer parkeren voor bosrit Utrechtse Heuvelrug?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 16:37

De utrechtse heuvelrug is een groot gebied. Enig idee waar je ongeveer zou willen rijden? Den Treek/Henschoten is een mooi gebied. Parkeren kan (op afspraak) wellicht bij Manege De Treekhoeve. Vanaf het terrein direct het bos in en na de rit wat drinken in de kantine daar.

Shaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-10 22:18

Nee, we hebben nog geen idee. We zijn er ook nog nooit geweest, vandaar dat ik benieuwd ben naar suggesties van bokkers :)
Bedankt voor je tip, ik heb ze een mail gestuurd!

tessacheyenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-10 23:35

stalhouderij en partycentrum het leersumse veld van de fam. M. Boonzaaijer in Leersum, kun je prima je trailer kwijt en tevens wat eten. Je kunt er evt. ook een paard huren voor een schappelijke prijs. Effe googlen dan kom je aan de contactgegevens. Wij komen uit de buurt van Gouda en parkeren daar altijd. Zeer vriendelijke mensen en prachtige omgeving met veel ruiterpaden. Rij ze!!! groetjes, Tessa.

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 18:52

Als je vanaf Maarsbergen (A12) richting Leersum rijdt, is er vlak voordat je Leersum in komt een parkeerplaats aan je linkerhand aan de rand van het bos, hier staan vaak trailers geparkeerd je zit ook meteen in het bos.
Ik woon er zelf vlakbij, dus als je meer info wilt (ook over leuke stukken in het bos etc.) kun je me een pb'tje sturen;)

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 12:35

Je kan ook parkeren bij rijvereniging de Plantage in Elst, of de parkeerplaats van Prattenburgh aan de kant van Veenendaal. Beide aan/in het bos, en je zit ook gelijk op/aan het ruiterpad. Onderweg kun je wat eten/drinken in het Berghuis bij Amerongen.

Eliesz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-10 13:06

Ik rij er zelf best vaak. Je hebt 1 lange weg, waarbij je ook langs het Doornse gat komt, (naast Leersum) en daar heb je genoeg parkeerplaatsen waar je je trailer neer kunt zetten.