hey ik heb mijn b- brevet nog niet normaal ging ik hem dit jaar doen maar had geen zin dus volgend jaar dan maar hé moet je voor je b-brevet in wedstrijd tuneu? en moet je paard zijn manen in gevlochten zijn => knotjes? ik woon in belgie dus het is meschien anders dan in nederland hé
en een vriendin van mij heeft haar b-brevet ook nog niet maar ging hem nu denk ik doen en zei reed al wedstrijde met haar pony en paard en ze zij dat je alleen maar een b nodig hebt als je internationaale wedstrijden ridj en zij rijd nu maar enkel nationaal ze rijd bij de LRV
dus kun je zonder b brevet bij de lrv wedstrijden rijden??
B-brevet moet in wedstrijd tenue en voor de knotjes weet k het niet maar vindt het echt veel netter staan en wat je vriendin zegt is niet echt waar.... ja mag pas offieciele wedstrijde rijden met een Bbrevet (dus ook lrv en al de rest )
in belgie heb je sowieso je B brevet nodig om wedstrijden te rijden als is het nu lrv of regionaal of nationaal of gelijk wat, je moet hem hebben en B brevet wordt afgelegd in wedstrijdkledij en paard moet gevlochten zijn hopelijk ben je hier iets mee
kabriolefaye
Geplaatst: 26-08-10 20:14
je hebt een b brevet ook nodig voor nationaal ze en vlechten moet ook gebeuren en in wedstrijdkledij