Kapot rijden van rijbroek zitvlak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Indomitable

Kapot rijden van rijbroek zitvlak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-10 20:40

Hallo allemaal,

Ik zit met een klein probleempje wellicht dat iemand van jullie raad weet. Sinds een week of 3 rijd ik mijn rijbroeken met leren inzet kapot op mijne 'poepert'. Ik rijd mezelf gelukkig ;) niet door, maar mijn rijbroeken gaan stuk op de naad van het leer. Precies in het midden. Ik kan de broeken wel repareren alleen om daar nou dagelijkse/wekelijkse kost van te maken.

1 van mijn rijbroeken is inmiddels al 6 jaar oud dus tja die heeft wellicht zijn houdbaarheidsdatum wel gehad, maar ik had laatst een nieuwe broek van Eurostar aan die na 3 keer rijden hetzelfde euvel vertoonde. Mijn rijbroeken zijn niet te klein, ik ben juist een aantal kg afgevallen en kan nog goed bukken, rekken en strekken :). Mijn andere merken rijbroeken zijn Cavallo en Pikeur dus daar mag ik toch best een beetje kwaliteit van verwachten :).

Het enige wat afgelopen tijd veranderd is, is dat ik een nieuw zadel heb. In dit zadel is mijn houding zoveel verbeterd en ik kan nu ook echt gaan 'zitten'.

Amandaxxx7

Re: Kapot rijden van rijbroek zitvlak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:02

hmmm dat probleeem heb ik ook !
dan niet naar 3 x rijden maar ik heb die van mij nu een jaar ;p
mischien ligt het aan je zadel ?

__Jolien__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-10 16:05

Oeioei, dit probleem heb ik nog nooit gehad :p
Ik heb rijbroeken van pikeur, en ik krijg ze nooit stuk, ik moet ze altijd wegdoen omdat ik eruit groei, maar stuk heb ik ze nog nooit geweten,
mss ligt het probleem aan je zadel? Met hoe n zadel rijd je?
XX