hoi allemaal ik zit met een groot probleem ik kan nooit een goed passende rijbroek vinden ik ben best wel stevig en niet zo groot ik heb van broekmaat 48/50 en maar 1,63 lang dus als ik een broek wil kopen van il in een grote maat maar die zijn ook altijd veeeeeeeeeel te lang en dat vind ik echt niet zitten nu zij iemand mij dat het merk global goed was en niet zo langen en duur maar ik kan ze bij geen enkel ruitershop of web vinden wie weet waar ze te vinden zijn of heeft dit merk zelf dan hoor ik graag hoe ze zijn en waar ik ze kan kopen of bestellen een ander merk mag ook als ze maar niet te lang en te duur zijn
Klopt, Global is het huismerk van de Hypo winkels.
Ik heb zelf 1 Global, maar dit is echt een drama broek. Het is er een met een kunstlederen zitvlak wat nogal stug is en door mijn lichaamsvorm zakt hij nogal af en hangt continue halverwege mijn billen.
Ik heb ook wel eens iets van Fuller Filles voorbij zien komen. Dat is een engels merk speciaal voor de ruiter met een maatje meer.
Nagano
Geplaatst door de TopicStarter: 24-08-10 16:32
Adin schreef:
Ik heb toch al gezegd waar ze te koop zijn.
ja dat weet ik maar dat is te ver voor mij ik heb geen vervoer dus zogt ik iets dichter bij