Heyy,, Ik ben overlaatst echt een gave cap tegengekomen. Eentje van Antarès. Maar ik kan ze hier ( België ) niet vinden. Heb op de site gekeken, maar vind daar de prijs van de caps niet. Ik ken ook niemand die hem heeft.
Dus heeft iemand ervaring met deze cap? Hoe is de pasvorm? Hoe duur is hij, en waar kan je hem krijgen/(bestellen)?
Groetjes.
TheFreak
Geplaatst: 23-08-10 22:28
De cap is te bestellen bij Emmers in Hamont-Achel. Prijs vanaf €450 dacht ik. Prijs kan oplopen tot € 700 of meer, dat ligt aan de samenstelling. Heb zelf geen ervaring met de cap.
Oke, dank je wel! Ga eens even kijken op de site van emmers dan..
TheFreak
Geplaatst: 23-08-10 23:21
Op de site is er niets over te vinden dacht ik. Ze hebben die caps wel in vintrine in de winkel liggen. Kun je passen en dan bestellen in je eigen samenstelling. Ik wou er ook een maar geen gekocht omdat ik hem niet zo mooi vond staan bij mij.
Geen idee. Bij mij zat ie perfect en ik pas bijna alle caps. Qua maat vallen ze gewoon uit dus niet veel groter dacht ik. Gewoon eens gaan passen zou ik zeggen!
Oke dank je wel, binnenkort toch even naar emmers wedstrijdjasjes passen dan pas ik die cap ondertussen ook wel weer. Bedankt allemaal en niemand die hem al heeft?