[PG] Ilona, Bruine Merrie v. Zelhem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

moes

[PG] Ilona, Bruine Merrie v. Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 16:13

Hallo wie kent deze merrie? (het gaat om de grotere bruine merrie ZONDER tuigage en ruiter)

Afbeelding

Afbeelding

http://i58.photobucket.com/albums/g278/ ... 5_dCVf.jpg

Ilona is een nu (ong. ik weet niet meer precies uit mijn hoofd) 18 jarige E-pony. De vader van Ilona is Zelhem.
Ze is van mijn zusje geweest maar omdat die overging naar de paarden is Ilona begin 2009 verkocht aan een vrouw en haar dochter in de buurt van Enschede. Ilona is (was) nogal pittig, dus deze combinatie pakte toch niet uit zoals gehoopt. Daarom werd Ilona weer verkocht. Er word nu gezegd dat ze bij een oudere man staat als grasmaaier en die zijn kleinkinderen er af en toe op wil zetten...
Ik heb echter een beetje mijn twijfels omdat die vrouw en haar dochter ook maar niets meer horen vanaf die kant. Zij hebben Ilona laten verkopen door iemand van de manege daar dus ze weten niet precies hoe en wat en waar ze staat... Beetje vaag allemaal....
Omdat wij toch erg nieuwsgierig zijn hoe het met haar gaat of waar ze is terecht gekomen; weet iemand waar ze is??
Laatst bijgewerkt door Tanja op 25-08-10 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Max. 2 foto's toegestaan

2loreentjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-10 19:46

ik denk dat ik weet waar jou ilona is
ik heb op mange de steenenkamer gewerkt en daar hebben we ongeveer een jaar terug een epony ilona binnen gekregen
zij hete toen ilona dat weet ik omdat ik haar paspoort heb gezien zij kwam samen mer een pony die carlo hete
carlo is weer weg ggegaan maar ilona is gebleven ze heet nu madelief en staat dus op manege de steenenkamer in heerhugowaard er is ook een hyves van want op de site van de mange staan geen foto's
als juh naar mijn hyves gaar (loreentjuh2) of gewoon zoeken op lorena nieuwe niedorp dan kun juh op verschillende hyves van de manege kijken voor foto's van haar
ik hoop dat ik juh een beetjuh heb kunnen helpen

als juh nog vragen hebt hoor ik het wel

groetjuhs lorena

moes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-10 11:54

Bedankt! Ik denk aan de foto's te zien dat zij het is inderdaad! Hoe is ze qua karakter?
Ik heb een mail gestuurd naar de manege.... Ik wacht het even af!

2loreentjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-10 15:30

ze is op stal wel lief en met rijden kan ze soms erg snellopen maar is wel braaf
op de manege kijken ze eigenlijk nooit op de mail en sturen ale helemaal niks terug want ze weten niet zo goed hoe dat allemaal werkt dus ik denk niet dat ze via de mail zullen antwoorden je zou wel kunnen bellen het nummer staat vast wel op de site!
succes verder

groetjes lorena

moes

Re: [PG] Ilona, Bruine Merrie v. Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-10 13:59

Dat klinkt bekend, dat deed ze eerder ook!

Bedankt voor je hulp!

krabbelbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-11 16:59

Haaaii!
Jaa deze pony staat op manege de Steenen kamer.
Mijn vriendin is helemaal gek op haar hihi.
Met rijden is ze echt druk
maar wel leuk :D
Ik heet krabbelbroek p hyves.
Zoek me maar, dan stuur ik wat fotos hoe ze er nu uit ziet
!
xx

moes

Re: [PG] Ilona, Bruine Merrie v. Zelhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-11 17:50

Hoi! Dank voor je reactie! Wij zijn er vorig jaar achter gekomen dat ze op de Steenenkamer staat en hebben daar een bezoekje gebracht. We zijn erg blij dat wij nu weten waar ze is!