Ik ben nieuw hier op bokt en nu wilde ik een advertentie plaatsen omdat ik zo'n zadeltrolley te koop zoek, maar nu kan ik geen advertentie plaatsen omdat ik eerst 25 nuttige berichten moet plaatsen.
Hoe kan ik nu als beginner in de paardenwereld een bericht plaatsen dat nuttig is voor al deze doorgewinterde paardenmensen????
Ik gebruik Bokt.nl vooral om te lezen en om informatie op te doen.
je hebt een punt! maar op sommige gebieden kun je toch wel advies aan iemand geven zodat je die 25 berichten krijgt? succes ermee!
quartel
Geplaatst: 23-08-10 14:48
gewoon even iemand aanklikken, kijken welke topics die geopent heeft en daar leuke reactie naar toe sturen Ik snap de regel van die 25 berichten ook niet helemaal
LittleMiss
Geplaatst: 23-08-10 15:08
Ik verwacht dat dat is ingesteld om te voorkomen dat mensen/bedrijven enkel advertenties gaan plaatsen en het van een forum verandert in een soort van Marktplaats
Soms is het wel eens jammer, ben ook geen frequent reageerder en soms staat er wel eens een leuk topic in een 'niet-paardgerelateerd' topic waar ik dan vervolgens nog niet op mag reagerwen ivm die 25 nuttige reacties... Alhoewel het langzaamaan steeds dichterbij komt...
Dit is omdat Bokt in eerste instantie een forum is om met elkaar van gedachten te wisselen over alles wat met paarden te maken heeft. Het Eenmaal Andermaal deel is daarbij slechts een aanvullende dienst.