Heeft iemand ervaring met de Petrie Coventry?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

S_jarissa

Heeft iemand ervaring met de Petrie Coventry?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 09:59

ik heb kei mooie Leren laarzen van de petrie gezien
De Coventry in de kleur bruin met wit stiksel.
mijn vraag is of die zich lang goed houden en of ze geschikt zijn om mee te springen.

Afbeelding

graag reacties..

mdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:03

Het zijn fijne laarzen met zacht leer. Doordat ze zo zacht zijn kun je er in een keer mee weg rijden. Daarnaast kun je kiezen uit veters met rits, of alleen met rits. Ook hoef je je stiksel niet in contrast te nemen, je kunt ze ook in de dezelfde kleur nemen als je laars. Door het zachte leer slijten ze iets sneller, maar het is maar net hoe je er mee omgaat. Voor het springen kan je ze prima gebruiken.

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 10:03

ik heb ze gehad, ik vond ze erg lekker rijden, hielt gevoelsmatig mijn benen stiller. en ze zijn lang mee gegaan. ik ben der alleen uitgegroeit :P

Daissos4

Re: Heeft iemand ervaring met de Petrie Coventry?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 11:47

Het is een springlaars dus, waarom zou je er niet mee kunnen springen? :')
Mijn moeder heeft ze ook (en die trek ik dus wel eens aan) en ze zitten heel erg fijn! :D

S_jarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 13:11

Daissos4 schreef:
Het is een springlaars dus, waarom zou je er niet mee kunnen springen? :')
Mijn moeder heeft ze ook (en die trek ik dus wel eens aan) en ze zitten heel erg fijn! :D

ik dacht misschien zitten ze wat stijf rond de enkels, dat je dus niet genoeg beweging had met springen.
maar als het een springlaars is dan moet dat geen enkel probleem zijn dus..
heeft jou moeder de bruine ervan? want ik wil graag weten of dat bruine niet gaat slijten en dat het dadelijk zwart wordt.

Michel123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 13:12

S_jarissa schreef:
want ik wil graag weten of dat bruine niet gaat slijten en dat het dadelijk zwart wordt.

Aan de binnenkant wordt het wel zwart ja, dat heb je altijd met bruine laarzen.

S_jarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 13:16

Michel123 schreef:
S_jarissa schreef:
want ik wil graag weten of dat bruine niet gaat slijten en dat het dadelijk zwart wordt.

Aan de binnenkant wordt het wel zwart ja, dat heb je altijd met bruine laarzen.

ja dat is beetje kleur vervaging maar ik heb rijschoenen die zijn ook bruin en naar een maand was al dat leer los aan het laten en ging er helemaal vanaf en ik weet niet komt omdat het een slechte kwaliteit is of dat het altijd zo is

OlympusN

Re: Heeft iemand ervaring met de Petrie Coventry?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 16:25

Ja, ik heb ze ook! Alleen wel in het zwart. Ik vind persoonlijk de bruine niet zo mooi, vooral door die witte stiksels.
Maar ik ben er erg tevreden mee. Zacht leer, zakken snel in. Dus ook zeer geschikt om mee te springen.
En ze blijven ook mooi, ik maak ze wel na gebruik elke keer school met speciaal spul.

S_jarissa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-10 16:57

xNOUSS schreef:
Ja, ik heb ze ook! Alleen wel in het zwart. Ik vind persoonlijk de bruine niet zo mooi, vooral door die witte stiksels.
Maar ik ben er erg tevreden mee. Zacht leer, zakken snel in. Dus ook zeer geschikt om mee te springen.
En ze blijven ook mooi, ik maak ze wel na gebruik elke keer school met speciaal spul.

ja ik vond ze helemaal geweldig ik heb alles bruin en ik vond dat wit stiksel juist mooi haha maargoed gelukkig zijn ze fijn om mee te springen alleen ik hoop dat het bruine ook bruin blijft, aan de binnenkant kan je er toch neit veel aan doen maar met welk speciaal spul maak je ze schoon dan?

OlympusN

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 18:08

Ieder z'n smaak!
Het heet geloof ik Petrie Wax.

Verder moet je in de winkel wel goed oppassen dat je de goede maat hebt. Mijn laarzen zijn bij de kuiten iets te breed, en bij m'n enkels wat krap. Als je niet uitkijkt maak je zo je rits kapot ;)