Mountain Horse schoenen om mee te rijden en lopen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fonsie

Mountain Horse schoenen om mee te rijden en lopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 13:46

Ik heb een paar rijschoenen gekocht van Mountain Horse, de Mountain peak. Nu hadden ze bij de winkel waar ik was een beperkte keuze voor mijn schoenmaat. De mountain peak is prijzig, maar zou volgens de verkoopster perfect zijn om in te rijden en om mee te lopen, bovendien zijn ze waterdicht. Normaal rijd ik altijd met laarzen en heb geen enkele ervaring met rijschoenen. Eenmaal thuisgekomen ben ik wat gaan rondneuzen op internet (had ik beter eerst kunnen doen?). Ik ga nu twijfelen of ik het juiste model heb. Deze schoen heeft een vrij grove zool. Er op lopen lijkt geen enkel probeem, want ze zitten gelijk heerlijk. Echter of je er prettig mee kunt rijden weet ik niet. Binnenkort ga in een aantal dagtochten te paard maken en vraag mij af of ik niet beter een ander model had kunnen nemen (bijv. de Rider Classic).
Heeft iemand al ervaring met dit model en dan met name met het rijden ermee?

Voor een link naar de schoenen: http://www.agradi.nl/boer-ruiter/ruiteruitrusting/jodphurs/jodhpurs-algemeen/product/4300450/1399

Avast bedankt voor de reactie,
Yvonne

rakni

Re: Mountain Horse schoenen om mee te rijden en lopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:49

voor dagtochten lijkt dit mij juist heerlijk zitten!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:50

Of je ermee kan rijden vind ik iets persoonlijks de ene persoon vind ze heerlijk, maar iemand anders vind ze weer afschuwelijk.

Zoals het erbij staat is het een rij- wandelschoen en er zit een hakje onder. Dus je zou er gewoon mee kunnen rijden.

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 13:54