Zoek jij ook een buitenrij-maatje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Heureka

Zoek jij ook een buitenrij-maatje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 12:34

Zo graag zou ik eens een keer naar een bos gaan waar ik nog nooit gereden heb, bijv. Austerlitz. Maar omdat ik daar de weg niet ken zou ik daar dus niet zo snel naar toe gaan. Nu heb ik het volgende bedacht: op mijn website (www.paardensport.nu) heb ik onder Marktplaats een categorie 'Buitenrijmaatjes gezocht/aangeboden gemaakt.

Hier kunnen mensen die goed de weg kennen in een bepaald gebied en het leuk vinden om met iemand samen te gaan rijden, zich aanbieden. En ruiters die graag ergens anders dan anders eens willen rijden, laten weten dat ze zoeken.

Zouden jullie hier animo voor hebben? Suggesties op dit punt zijn meer dan welkom, alvast bedankt.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:20

je weet dat hier gewoon een club voor bestaat? http://www.nvvr.info De dagritten die wij organiseren is precies datgene wat jij vraagt.
Daarnaast doe je zoveel contacten op met leden dat je door heel NL rijmaatjes krijgt voor een rit van een uurtje in dat bos iets verderop tot trektochten van drie weken dwars door NL.

Niien_S

Re: Zoek jij ook een buitenrij-maatje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 15:22

Lijkt me erg leuk!
Ik heb alleen geen eigen vervoer..