Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
njarco schreef:Vandaag was ik met een stalgenoot op wedstrijd. Deze reed Z1 dressuur.
Ik heb daarvan niet alle proeven gezien. Wel heb ik de winnende combi gezien.
Deze reed het paard met een volledig doorgeslagen stang, paard liep de hele proef met de mond open.
De eenvoudige wissels waren letterlijk in elkaar gestrokken, paard met de kin op de borst en natuurlijk daardoor op de
voorhand.
De gehele proef was het paard erg gespannen.
Waarom dit paard won is mij een raadsel.
jasmijn78 schreef:njarco schreef:Vandaag was ik met een stalgenoot op wedstrijd. Deze reed Z1 dressuur.
Deze reed het paard met een volledig doorgeslagen stang, paard liep de hele proef met de mond open.
De eenvoudige wissels waren letterlijk in elkaar gestrokken, paard met de kin op de borst en natuurlijk daardoor op de
voorhand.
Ehhh... Misschien was de rest wel NOG slechter?

jasmijn78 schreef:njarco schreef:Vandaag was ik met een stalgenoot op wedstrijd. Deze reed Z1 dressuur.
voorhand.
Ehhh... Misschien was de rest wel NOG slechter?

)? Chaos schreef:Het is maar net waar de jury van houdt. Mijn paardje liep super vandaag en heb geen een winstpunt gereden. En een jongen die zijn paard gigantisch opgeprikt had lopen -lees hals erop, valse knik, vaste rug- kreeg wel zijn punten. Was er behoorlijk chagrijnig van, vooral omdat het commentaar op mijn coupon totaal niet overeenkwam met de proef -Viel uit galop, Oja? Sprong over, Wanneer dan?? - Maarja, jurysport he.
, dus iemand anders kan er met jouw winstpunt vandoor zijn gegaan als je die hebt gereden... njarco schreef:het betreffende jurylid zat nog volop te jureren dus kon niets vragen. Anders had ik dat zeker gedaan. Mooi oefeningen rijden met een vrselijk gespannen paard dat alleen maar opgekropt al tanden knarsend loopt kan nooit een goed punt voor een oefening krijgen in mijn ogen. Dat heeft namelijk niets meer met fairplay te maken.
Dressuurgek schreef:@ kaatjemuts: njarco bedoeld dat de desbetreffende jury nog een rubriek moest jureren nadat de prijsuitreiking van de rubriek waar deze persoon 1ste werd al was geweest. Anders kan njarco ook niet weten dat deze persoon 1ste was geworden het feit dat juist deze persoon hoge punten heeft gekregen wilde zij eigenlijk navragen maar dat kon niet omdat de jury nog een rubriek aan het jureren was... Snap?
Wel vreemd dat ze nog een rubriek moest jureren, zo gek krijg je mij niet... En als om 2 kleine rubrieken gaat, dan kun je toch wel ff wachten i.p.v. hier zo hoog van de toren te blazen.
CharleyT schreef:Nee, je zit zeker niet fout. Ik krijg ze ook voor mijn neus in de ring, en word daar absoluut niet vrolijk van. In algemene zin heb je zeker gelijk. Wat ik bedoelde is dat het om een specifieke proef gaat waar je reactie op vraagt. En dat is onmogelijk als ik die niet gezien heb.
CharleyT schreef:@njarco:
Er valt helemaal niks over te zeggen door collega-juryleden, want we hebben de bewuste proef niet gezien. En om nu uitgaande van jouw subjectieve verhaal e.e.a. over een collega te roepen, nee niet echt fraai!Ik doe daar dus niet! aan mee. Vind het zelfs een beetje goedkope actie van je.
Wees recht door zee, en zoek kontakt met het betreffende jurylid als het je zo hoog zit, maar niet via Bokt, met jouw gekleurde versie van de proef.
@Chaos: ben je uitleg wezen vragen? Lijkt me prettig als je zo boos was over je punten en protocol-opmerkingen. Hier wat rond tetteren heeft weinig zin.