Hebben jullie er ook spullen ervan en wat zijn jullie ervaringen er mee?
Zelf heb ik het "PK Fleecejack KNHS", "PK Damespolo KNHS" en de "PK Kniekous KNHS". Ik ben nog van plan om "KNHS Halsterset" en "KNHS Zadeldek" te kopen. (jullie ervaringen ermee?)
Alvast bedankt voor jullie reactie!
(Hoop dat het hier goed staat, zo niet dan: Sorry!)
Ik geloof dat het wel fijn spul is. Zelf zou ik het niet kopen, ik wil niet zoveel geld betalen en ondertussen een wandelend reclamebord zijn. Daarbij vind ik de KNHS ook niet zo een supervereniging, het past ook niet bij mij.
Resfeber
Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-10 15:22
Okey, Ja ik vind het ook aardig prijzig. Maar gelukkig krijg je als lid van de KNHS wel korting anders zou ik het denk ik ook niet gekocht hebben. XD
Ik vind het idd ook te duur, als ik reclame voor hen maak zouden ze het wel wat goedkoper kunnen maken. Kwalitatief is het namelijk imo het zelfde als goedkopere merken.
tja ik ga echt niet reclame voor hun maken, lijkt mischien wel heel wat als je met een dekje ofzo van hun rijdt maar zelf schiet je er niks mee op, zo dekje voor de wedstrijden is opzich wel leuk maar voor de rest..
Resfeber
Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-10 20:04
Okey. Ja ik heb ook wel leukere dingen gezien maar dat oranje en rood/wit/blauw vind ik wel leuk!