[EG]balou,12jarige,bruine oldenburger ruin,ong 1.83

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rose_

[EG]balou,12jarige,bruine oldenburger ruin,ong 1.83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-10 10:09

hallo

ik heb opzoek naar mensen die mij mischien meer kunnen vertellen over mijn 12 jarige oldenburger ruin van ong 1.83.
ik heb hem van de s Gravenhaagsche Stadsrijschool.
behalve zijn naam balou ,dat hij ong 12 is en dat hij een brandmerk van het oldenburgerstamboek heeft weet ik niets van hem.
ik hoop dat er mensen zijn die hem toevalllig kennen en mij meer over zijn verleden kunnen vertellen.

mvg tamara
Afbeelding
Afbeelding

rose_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 16:36

geen idee of en hoe ik de titel kan veranderen
maar ik heb van iemand gehoord dat zijn naam rambo was voordat hij naar de manege kwam of dit dan zijn officiële naam is wist zij ook niet zeker.
iemand die dit paard kent als rambo?

rose_

Re: [EG]balou,12jarige,bruine oldenburger ruin,ong 1.83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-10 18:06

weet iemand of de titel aan te passen is?

silverbrumby

Re: [EG]balou,12jarige,bruine oldenburger ruin,ong 1.83

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-10 22:15

Mischien kan je bij het Oldenburger stamboek meer te weten komen over hem, gezien hij een brandmerk heeft kunnen zij mischien zoeken a.d.h van het nummer dat onder het brandmerk staat? Zijn stamboekpapieren zijn kwijtgeraakt neem ik aan omdat je de afstamming niet weet?

rose_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-10 09:03

silverbrumby schreef:
Mischien kan je bij het Oldenburger stamboek meer te weten komen over hem, gezien hij een brandmerk heeft kunnen zij mischien zoeken a.d.h van het nummer dat onder het brandmerk staat? Zijn stamboekpapieren zijn kwijtgeraakt neem ik aan omdat je de afstamming niet weet?

ik heb het oldenburger stamboek al een keer een mail gestuurd met die vraag, heb alleen nooit antwoord terug gehad :n
ik weet helemaal niets van hem zijn paspoort is ook pas in 2008 aangevraagd,hierin staat ook alles onbekend zelfs geen naam.