Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kabwan schreef:Ik heb gewoon de zadelzeep van Stubben. Werkt erg prettig en houd het mooi schoon. Eens in de zoveel tijd goed schoon maken en dan invetten.
)
glimmen super!!
de cream is wel echt heel goed
echt het beste spul wat ik tot nu toe gebruikt heb.
iris_regtien schreef:Ik heb bij mijn De Niro laarzen ook de Petrie Bootcare set gekocht, en daarbij heb ik nog de schoensmeer van De Niro erbij (zwart) het petrie setje bevalt me echt heel goed, je moet alleen oppassen met de reiniger omdat die best bijtend is, dus eerder met wat lauw water de ergste vlekken eruit en dan een heel klein beetje reinigerde cream is wel echt heel goed
Sussie85 schreef:iris_regtien schreef:Ik heb bij mijn De Niro laarzen ook de Petrie Bootcare set gekocht, en daarbij heb ik nog de schoensmeer van De Niro erbij (zwart) het petrie setje bevalt me echt heel goed, je moet alleen oppassen met de reiniger omdat die best bijtend is, dus eerder met wat lauw water de ergste vlekken eruit en dan een heel klein beetje reinigerde cream is wel echt heel goed
Ik heb de reiniger aangelengd met water in een spraybusje gedaan. Voordeel: makkelijker opbrengen en het is niet zo bijtend meer. Werkt prima op deze manier. Haal iedere dag het huidvet van mijn laarzen door er een beetje cleaner (de aangelengde dus) op te spuiten en het er dan met een oude handdoek af te halen. Eén keer in de paar weken gebruik ik op die plaatsen de conditioner van Petrie om de boel soepel te houden. De rest doe ik als ze vaal worden met de cream.