is goed, ik denk dat ik ga kijken bij de hyporama in rotterdam, daar zag ik ze staan in het foldertje van de nieuwe collectie van hv polo, maar ik was vergeten te vragen of ze die daar ook verkochten.
ik denk het ook niet dat ze tegen water kunnen, maar ik heb nog leuke laarzen van vorige winter dus als extra paar zijn ze dan
EarthFocus
Geplaatst: 17-08-10 20:37
laulau, zijn bij hypo tekoop en zag ze vorige keer in dordrecht in een schoenenwinkel staan
Gisteren toevallig bij hypoplaza geweest, verkoopprijs zal €94,95 gaan worden. Ik vind ze ook erg stoer, als het goed is moeten ze eind september bij de hypowinkels liggen.
In de ruiterwinkel waar ik altijd ga kosten ze 89,95
Lauraennala
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-10 20:21
Yellomofoon schreef:
In de ruiterwinkel waar ik altijd ga kosten ze 89,95
o okee, hebben jullie al ervaring met deze laarzen? Of uggs enzo, ik ben namelijk wel benieuwd of je ze aan kan als het regent
an_ti
Geplaatst: 01-09-10 11:10
Worden deze dingen nu ook al.. nou goed, ik vind ze verschrikkelijk en duur maar ik heb ze ook gezien, rond de 90 euro geloof ik. Ik denk niet dat ze goed zijn voor in de regen aangezien ze van "stof" zijn. En je loopt vaak meteen de zool eruit of je gaat "buiten" het voetbed lopen waardoor ze ook binnen de kortste keren kapot zijn of er niet meer uitzien. Veel plezier ermee.