[EG] E-pony Ramona, 10 jaar

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ramonalover

[EG] E-pony Ramona, 10 jaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-10 14:15

Wij hebben afgelopen kerstvakantie een grote e-pony (1.56) gekocht bij een manege in Meppel, Manege Oosterboer, de afstamming van haar is onbekend en daarom zou ik wat meer over haar en haar verleden willen weten. Ze is bruin met zwarte manen en ze heeft een witte bles. Ze heet Ramona en in haar paspoort staat dat ze 10 jaar is, maar aan haar gebit te zien is ze 14 jaar. Ze heeft een brandmerk op haar rechterbil. We vermoeden dat het een NRPS-brandmerk is, want je kan het niet heel duidelijk zien:
Afbeelding
Dus dat betekend dat ze wel een stamboek heeft. We denken ook dat ze goed was in de dressur, omdat ze hele mooie gangen heeft, veel uithoudingsvermogen en ze wist niet wat springen was toen ik dat voor het eerst met haar ging doen. Ze heeft wel 2 hele sterke achterbenen.
We vermoeden ook dat ze vanaf Nederland is geexporteerd is naar Duitsland, omdat ze niet gechipt was voordat we haar kochten en dat hoeft in Duitsland nog niet en in Nederland wel.
Hier een paar foto's van haar:
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Foto-3MNQZC8U-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-WEAAC7Q4-D.jpg
Laatst bijgewerkt door Tanja op 16-08-10 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Te veel aan foto's verwijderd en titel verduidelijkt.

Kabouterdans

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-10 22:43

Ik weet verder niks van je pony, maar het is zeker een NRPS-er, herken het brandmerk.

ramonalover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-10 12:16

Kabouterdans schreef:
Ik weet verder niks van je pony, maar het is zeker een NRPS-er, herken het brandmerk.

okee, dan hadden we dat toch goed gezien (:

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-10 22:49

Halllo

Mijn vriendin heeft een tijdje een pony gereden ramona op manege oosterboer
Hebben jullie ook een foto voor mij
Via pb graag!

Mijn virendin was helemaal gek op die pony en mist hem ook heel erg!

Groetjes

daniquet1

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 00:11

hallo
bij mij staat een pony op de manege die bruin met zwarte manen heeft en ook ramona heet
heb je misschien een foto voor me
gr.

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 01:01

Je foto's doen het inmiddels niet meer , maar ik heb vroeger ook een ramona bruin met zwarte manen gekent, misschien dat het haar is. Heb je misschien wat foto's voor me ? :)